Vraag

Kijken meisjes?

  • 26 January 2022
  • 8 reacties
  • 666 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal!

Ik ben een jongen (13 jaar) en ik draag heel vaak joggingbroeken. Van de zijkant kan je best een bobbel zien. Dus ik vroeg me af,  kijken meisjes daar naar of intereseert het hun niet. Of kijken ze sowiezo of ze een jongen zijn piemel kan zien?

Alvast bedankt, Gr, Flosyl

 


8 reacties

Badge

ik ben een meisje en dat is soms best interesant ja...

Hoi ja ik soms wel. Bij een strakke broek of een zwemshort kun je soms zien wat er zit en dat is wel iets waar ik dan naar kijk. Maar niet constant ofzo, wel als je het even ziet dan kijk ik wel zeg maar.  En als hij stijf is is dat wel grappig of soort van interessant/aantrekkelijk  idd. en dat je de ballen kunt zien zitten zeg maar. En ik vind strakke kleren en korte broekjes bij jongens ook net zo mooi wel. zeker kwa kuiten en spieren van de bovenbenen. Mooi om te zien. en stoer

Lieve groetjes Ellen ( ook 13 ) -xxx-

Reputatie 5
Badge +3

Heyy

Ik ben een meisje 13 jaar en ja soms kijk ik er wwel naar ja maar alleenmaar als je het echt heel hard ziet of als het een hot boy is ofzo maar niet altijd

doeii

Hey 

Ik ben een jongen 13. Ik zie niemand naar me kijken. Maar ik zou da wel graag willen dat ik een vriendin heb die mijn penis wilt zien.

 

Reputatie 5
Badge +3

heyy jonas.markse

snap ik wel :sweat_smile:

mvg

Hoi allemaal!

Ik ben een jongen (13 jaar) en ik draag heel vaak joggingbroeken. Van de zijkant kan je best een bobbel zien. Dus ik vroeg me af,  kijken meisjes daar naar of intereseert het hun niet. Of kijken ze sowiezo of ze een jongen zijn piemel kan zien?

Alvast bedankt, Gr, Flosyl

 

Ook heel mooi: korte kniebroek strak of een sportbroekje met hempje zonder mouwen. Das nog een tip van me voor jou ;) en mag ik jou nog een hulpje vragen als jongen ? Ik heb 2 topics en ik ben zo benieuwd wat jongens vinden :blush: vooral van m gedicht. De meeste reacties ( heel lief ) zijn van meisjes dus als jij me wil helpen ben je een super kerel !:sunglasses:  Lieve groetjes Ellen -xxx-

Ik heb 1 keer gezien dat een jongen een stijve van mij kreeg toen ik 10 jaar was echt shocking vondt ik dat. We waren buiten aan het zonnen in onze bikini ik en nog 3 andere meisjes tot dat ik dus zo jongen de hele tijd naar ons zag staren. Toen ben ik er samen met nog een vriendin op afgelopen en toen vroeg ik of hij het kon zien toen zag ik dus een mega grote bobbel op eens in zijn broek. Echt mijn vriendin zij gatver ga weg ik wist totaal niet wat dat nog was alleen mijn vriendin zij dat jongens een stijve kregen als ze meisjes in bikini zagen. Echt zo eng was dat een jongen van 15 die een stijve kreeg van meisjes van 9 10 jaar.

Badge

ik heb 1 keer meegemaakt dat een jongen naar me keek (hij was 11 en ik 12)

en hij kreeeg een stijve die heel goed kon zien.

Reageer