Vraag

Kerstkadootje een sextoy en matrasbeschermer

  • 25 December 2019
  • 5 reacties
  • 998 Bekeken

Badge

Hey kids, 

Mijn pleegpa had een kerstkadootje voor mij onder de kerstboom. 🙌🎄

Ik maakte het open het was dus een masturbator met trilfunctie.  Ik wit niet wat het eerst was dus mijn pleegpa zei kom we gaan naar je kamer hebben we meer privacy.

😛 Ik vond het best geil en spannend. Hij deed de batterijen erin en maakte het aan. Hij zei steek je vinger erin en voel.. ik voelde het lekker trillen. Hij zei ik heb ook wat glijmiddel en hij had ook een matrasbeschermer gekocht. Dus geen papieren doekjes wel de lakens natuurlijk erna verschonen. Hij deed de matrasbeschermer erover. Ik wou het nu  direct uitproberen ik deed alles uit. Zo zei mijn pleeg vader zet het knopje maar aan ik ga nu de kamer uit heb je privacy.

 

Het was lekker gevoel en ik had een super orgasme. Een mooie Kadootje 🎁

 

( aangepast door de Kindertelefoon ivm regel 9 )

 


5 reacties

Hallo Biboy13 :)

Dat is een best wel raar cadeau. Ik vindt het nou niet echt een geschikt cadeau om aan je kind te geven lijkt mij maar het kan ook aan mij liggen. Het is volgens mij niet eens toegestaan volgens de wet om dat te doen aangezien dat dan onder seksueel misbruikt valt.

-Dr8gon99

Is idd een raar cadeau om te geven ja, wel oppassen dat je pleegvader niet te ver met je gaat

Badge

Hoi @Biboy13 pas op doe dit eeder met een vriend. Een deel van dit bericht is verwijderd door De Kindertelefoon

Badge

 

​​​​​

@Jaap06

Hey Jongen, 

Ik was super blij hoor met de masturbator. Ik gebruik het 2x  op een dag zo lekker is het man💪😂 Hij zegt in de puberteit is je lichaam vol testosteron. Dan moet je ontladen .

IK ben niet de enige daar in huis die een sex speeltje heeft.. mijn pleeg zusje van 14  had al een  een vibrator en een dildo. Ik heb haar het zien doen.

Mischien is het ze zijn vrij daar ook de moeder die loop bloot in huis. En de slaapkamer deur van ze is open dus ik heb ze zien neuken. Voor mij is het daar relax en ik mag veel bv gamen tot 2 uur in de nacht. 

 

( aangepast door de Kindertelefoon ivm regel 9 )

 

 

 

 

😳

Reageer