Skip to main content

Hallo ik trek af op een andere manier ik ga in me bed liggen ik doe me dekens over me pimo en benen heen dan ga ik naar Pinterest kijk naar mooie meiden, dan komt al die sperma op me onderbroek, kennen jullie deze manier, want het werkt echt goed voor me

Ja dit doe ik zelf ook 


Dat is fijn om te horen ik dacht dat niemand het deed


Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt 


Nog niet gedaan ben bang dat het overal vliegt en mij ouders het gaan zien.

Heb ook geen tijd om te doen want er is bijna altijd iemand thuis. iemand tips om het toch te kunnen doen?


ik hield van haken, dus ik had veek bolletjes wol… ik gebruik er één.


Jaaa doe ik zelf soms ook op die manier of humpen, dat lig ik op mijn buik en wrijf ik met mijn stijve piemel over mijn matras of over een kussen dus net doen of je aan het seksen bent. Ik kom dan ook vaak klaar.


Goedendag, 

Dhr Kees hier,

Zelf nog nooit van deze manier gehoord. Dus dacht laat kees het maar is uittesten! 

Het is een goede en succeesvolle manier! 

Bedankt voor dit advies

Dhr Kees.


Ik snap jullie manier niet echt.

Dus jullie doen jullie kleren uit behalve je onderbroek. Je gaat in je bet liggen en draait je deken zeer strak rond je. dan kijken jullie naar geile dingen zodat je een stijve krijgt en even later kom je klaar. Alles is in je onderbroek en je smijt je onderbroek in de was.

Werkt dit zo?


Je hoeft je kleren niet perse uit te doen.

Als je gaat humpen (droog sexen) dan ga je op je buik liggen, leg je bijvoorbeeld een kussen of knuffel onder je buik en ga je daar met je piemel overheen wrijven. Om niet al je sperma in je bed of op je kussen te hebben kan je je onderbroek aanhouden en dan klaarkomen in je onderbroek maar je kan hem natuurlijk ook omlaag of uit doen en dan een handdoek of sjirt er onder leggen.

 

Je kan idd ook een holletje maken van je deken of een gat in een knuffel maken en daar dan je piemel in stoppen. 


Reageer