Beantwoord
Kans op zwanger zijn?
Als eerst, ik begon met 1 strip van de pil maar ben na 8 pilletje overgestapt op een andere strip van een ander recept, ipv dat ik er in totaal samen met de eerste strip opgeteld 21 heb geslikt zijn het er ongeveer 29. Afgelopen week heb ik dus onveilig seks gehad en zat al 2 dagen in de stopweek, zou ik aangezien ik de pil niet goed heb geslikt nu kans hebben om zwanger te zijn? Voel me namelijk anders als normaal en misselijk en moe.
Beste antwoord door Anonymous
Hey!
Je eerste uitleg bovenaan snap ik niet zo heel goed, maar het komt er op neer dat je de pil niet correct hebt ingenomen?
Als dit het geval is kun je inderdaad zwanger zijn, en er is het meeste kans als je juist je ovulatie had.
In je ander topic vertel je een zwangerschapstest gekocht te hebben, dit is inderdaad de beste manier om dit te weten te komen. Het valt dus af te wachten wat de resultaten daar van zijn.
Ik hoop dat je hier uit geleerd hebt dat je steeds veilige seks moet hebben, het beste met de pil (correct innemen) en het condoom (naast zwangerschap ook tegen SOA's).
Groetjes
Lot
Bekijk origineelJe eerste uitleg bovenaan snap ik niet zo heel goed, maar het komt er op neer dat je de pil niet correct hebt ingenomen?
Als dit het geval is kun je inderdaad zwanger zijn, en er is het meeste kans als je juist je ovulatie had.
In je ander topic vertel je een zwangerschapstest gekocht te hebben, dit is inderdaad de beste manier om dit te weten te komen. Het valt dus af te wachten wat de resultaten daar van zijn.
Ik hoop dat je hier uit geleerd hebt dat je steeds veilige seks moet hebben, het beste met de pil (correct innemen) en het condoom (naast zwangerschap ook tegen SOA's).
Groetjes
Lot
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.