Skip to main content

Ik heb een lange dildo, ongeveer 50 cm lang en 6 cm breed. Ik kan alleen maar mijn dildo ongeveer 15 cm diep in mijn anus stoppen. Anders voel ik veel druk in mijn buik. Hoe kan ik dieper? 

ps: ik ben 13

heeeyy

volgens mij is 15 cm wel diep genoeg want als je die druk in j e buik voelt kan dat misschien wel betekenen dat je bij je darm zit (!) en dat lijkt me niet zo goed.

lieffsssssss F

heeeyy

volgens mij is 15 cm wel diep genoeg want als je die druk in j e buik voelt kan dat misschien wel betekenen dat je bij je darm zit (!) en dat lijkt me niet zo goed.

lieffsssssss F

Ik kon met mijn andere 3cm brede dildo 40 cm diep, volgens mij was het gewoon in mijn darmen. Nu dat ik daarover denk is het best eng. 

hey

hm, misschien moet je proberen een iets kleinere dildo te gebruiken want je bent nu dus in 1 x het dubbele gaan gebruiken.

liefs F

Als jongen kan ik zeggen dat 50 cm wel erg groot is… naar wat ik heb gezien op dit forum hebben veel meisjes hier moeite mee, het lijkt bij jou wel mee te vallen.  De gemiddelde lengte van een jongen is 15 cm dus dat komt goed uit, en het zal ook veel minder breed zijn, dus ik denk dat het wel goed komt. Als je graag grote dildo’s wil gebruiken zou ik beginnen met wat kleinere en langzaam opbouwen…

Reageer