Vraag

kan mijn zusje klaarkomen

  • 17 August 2022
  • 4 reacties
  • 1963 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hallo mensen van het forum, als ik met mijn zusje ga zwemmen gaat ze vaak in mijn nek zitten, ik ga dan op een neer zoals hobbel hobbel gat in de weg! Mijn vraag is: kan mijn zusje hierdoor klaarkomen? Ook doet ze soms een koprol en dan duw ik haar rond en kan ik echt perfect haar kutje zien Ookal zit de bikini eroverheen. Is dit raar om op te focussen?


4 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Als je goed je best doet zou dat best kunnen denk ik en ja het is raar om op haar kutje te focussen

Hey piet!

Ik ben geen meisje dus die zal toch moeten reageren om het te bevestigen 
maar ik denk niet dat het kan aangezien je niet direct haar geslachtsdeel stimuleert.
ook weet ik niet wat haar leeftijd is maar jongeren kinderen zitten ook niet in die wereld, En ik denk ook niet dat je zomaar uit het niets klaar kan komen.

Hopelijk heb je hier iets aan!

 Groetjes,
Just Talking

Badge +1

kan ik echt perfect haar kutje zien Ookal zit de bikini eroverheen.

Een bikini hoort daar ook niet, dus kan wel kloppen dat je wat ziet…

 

Reputatie 2
Badge +3

Hallo mensen van het forum, als ik met mijn zusje ga zwemmen gaat ze vaak in mijn nek zitten, ik ga dan op een neer zoals hobbel hobbel gat in de weg! Mijn vraag is: kan mijn zusje hierdoor klaarkomen? Ook doet ze soms een koprol en dan duw ik haar rond en kan ik echt perfect haar kutje zien Ookal zit de bikini eroverheen. Is dit raar om op te focussen?

Hoe oud is ze?

 

Reageer