Vraag

Kan je ineens gay worden

  • 11 November 2022
  • 8 reacties
  • 341 Bekeken

Badge

Hallo

Ik denk altijd veel te veel na over de stomste dingens en panikeer en pieker erover. Bevoordeeld ik ben al maanden bang om een bril te dragen omdat ik maanden geleden een 

keer wazig zag en mijn papa zei dat het was door te veel naar een scherm te kijken. Vanaf dat moment was ik afgeschrikt. Ik begon de hele tijd in de verte te kijken om te checken of ik nog scherp kon kijken en ik deed niks meer op mijn scherm. Ik was zo de hele tijd bezig voor maanden lang en daar zo op gefocust zijn. Nu heb ik heb ik het nog steeds maar iets minder. Elke dag dat het wat beter was, paniekeerde ik over iets anders. Zoals mijn gezondheid ofzo. En maandag was een goede dag, ik had minder last van altijd rondkijken en gefocust zijn op mijn ogen. Tot ik die avond aan het studeren was. Ik zal zeggen dat ik toen ik het zo moeilijk had elke dag mastrubeerde en altijd geil was, het was mijn ‘enige’ plezier ik was echt zot van meisjes. Tot die avond was ik aan het studeren en ik was een beetje geil maar wou niet masturberen want ik vond het wel een beetje veel. Dus ik stopte en mijn stijve ging weg. Wat later kwam mijn vader binnen in mijn kamer en ik vroeg iets over fysica en hij legde mij uit wat het was en hij stond naast mij en ik keek naar hem en ik kreeg ineens en vieze gedachte dat hij mij neukte en ik dacht echt zo van ew zo vies en dan ineens keek ik naar hem ik zijn onderbroek en kreeg zo een raar gevoel in mijn piemel. Geen boner ofzo maar een soort van tinteling. Ma ik ben ik en ik begin te panikeren en ik denk zo van oh nee ik ben toch niet gay of val op mijn vader, dat kan hiernet was ik nog hetero. En begon super hard te piekeren en panikeren. Ik was super hard aan het wenen. En elke keer als ik aan mijn vader dacht kreeg ik dat gevoel. We keken naar tv en het was slimste mens met Riadh(homo) en ik was mij aant inbeelden dat ik seks had met hem om te testen of ik gay was. Ik kreeg het gevoel weer. De volgende dag ga ik naar school en denk ik daar de hele tijd aan en krijg ik dat gevoel ook als ik naar mijn vrienden kijk en denk ik dat ik ze wil kussen ofzo. Maar ik houd niet eens van hun of ik ben niet verliefd. Ik denk zelf dat het gewoon een paniek reactie is op dat gevoel, maar heb gewoon schrik dat ik gay ben. Want ik vind nog steeds meisjes mooi enzo ma ik ben gewoon bang.  Het rare is ook dat als ik van school terug kwam en alleen aan dat van mijn vrienden dacht, ik niks kreeg van gevoel bij mijn papa. Ik kan toch ook niet ineens gay zijn. Sorry voor de lange tekst. Help mij alsjeblieft. 


8 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Je kan niet ineens gay of bi worden. Dat ben je of dat ben je niet. En jij bent nog aan het ontdekken wat je gevoelens zijn, dat is normaal. En  waarom ben je zo bang dat je misschien gay bent dan?

Badge

-onnodige quotes verwijderd-

Omdat ik altijd al gevoeld heb dat ik hetero ben dus doe tinteling is zeer raar.

Reputatie 7
Badge +17

Snap ik maar dat wil nog niet zeggen dat je gay bent. Gevoelens zijn raar ja.  Weet niet hoe oud je bent maar het is normaal dat je gevoelens bij jezelf ontdekt waarvan je eerst niet wist dat je ze had. Ik dacht van mezelf ook altijd dat ik hetero was maar ik kwam er pas eind vorig jaar (was toen net 16) achter dat ik toch bi ben. Ik zeg niet dat jij dat bent maar je weet het dus nooit. Ik zou daar niet zo paniekerig over doen als ik jou was, je kunt er toch niets aan doen

Reputatie 4
Badge +1

Ik denk dat je een beetje teveel over dingen doordenkt. Als het je misschien geil lijkt om het met het zelfde geslacht te doen, ben je niet gelijk bi of gay ofzo. Pubers experimenteren gewoon een beetje met hun gevoelens, ook in hun gedachten. Mijn tip is om gewoon niet zo door te denken over alles. Laat gewoon alles zoals het is, daar wordt je ook minder gestrest van.

Wat de anderen ook al zeggen: maak je niet druk en geniet van alle nieuwe dingen en gevoelens zonder je te focussen op dingen waar je bang voor bent want dan ga je juist piekeren. Veel hetero's hebben wel ooit wel eens een gevoel gehad waarbij ze zich afvragen hoe het is om iets met iemand van hetzelfde geslacht te doen. Misschien is het tijdelijk. En als het niet zo is ben je misschien bi. Is helemaal niet erg mocht dat zo zijn. Ben zelf gay denk ik. Dacht eerst wel eens dat ik meisjes leuk kon vinden maar merk nu dat ik veel sterkere gevoelens heb voor jongens. Maar als ik dat gevoel ooit voor een meisje krijg dan vind ik dat ook prima. Als je maar geniet en niks tegen je eigen gevoelens in doet dan zit je goed. 

Reputatie 7
Badge +17

Eens met wat de andere twee zeggen.  Ik ben er ook pas achter dat ik bi ben en was daarvoor er zeker van dat ik hetero was. Je komt er vanzelf wel achter wie je bent en wat je wil. Niet zo druk over maken dus.

Badge

Eens met wat de andere twee zeggen.  Ik ben er ook pas achter dat ik bi ben en was daarvoor er zeker van dat ik hetero was. Je komt er vanzelf wel achter wie je bent en wat je wil. Niet zo druk over maken dus.

Werd je vroeger verliefd op meisjes?

Reputatie 7
Badge +17

Werd je vroeger verliefd op meisjes?

Ja en nu nog steeds wel. Ik was ook alleen maar bezig met meisjes. Ook met aftrekken en zo keek ik nooit naar jongens.  Maar toen werd ik gewoon echt heel erg verliefd op een jongen. Dat had ik zelf nooit verwacht.

 

Reageer