kan ik zwanger zijn?

  • 26 June 2023
  • 3 reacties
  • 346 Bekeken

Badge

Kan ik zwanger zijn?
Afgelopen week dinsdag heb een mijn vriendje afgetrokken met mijn hand op zijn broek.

Maar hij heeft ook even gekeken hoe stijf hij was, dus zat met zijn hand in zijn broek en heeft vervolgens mijn broek (vlak bij mijn vagina) aangeraakt. Kan sperma door stof heen? Ik ben die avond wel ongesteld geworden, maar ik was 2 weken te laat, waardoor ik bang ben dat het innestelingsbloedingen zijn (het duurt nu 6 dagen). Ook ben ik af en toe misselijk, ik ben heel emotioneel en voelt mijn buik hard aan. Ik maak me veel zorgen en heb heel veel stress hierover.


3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @anoniemmeisje81  

 

Ik denk dat je niet zwanger bent maar als je het echt zeker wil weten kan je natuurlijk altijd een zwangerschapstest kopen..... en sperma kan niet lang buiten overleven en ik denk dat het niet echt door een stof kan. en de penis is niet in je vagina geweest dus lijkt het me zeer onwaarschijnlijk dat je zwanger bent. Groetjes Tinker.fan 

Ik denk dat je niet bang hoeft te zijn. want sperma kan niet door stof heen, en mocht dit om wat voor reden dan toch gebeuren, is het sperma al dood!!!

Innestellen van een eitje is niet gelijk op de dag dat je seks hebt gehad, maar altijd een aantal dagen later. Dus waarschijnlijk was je gewoon te laat met je ongesteldheid.

Of je hebt een aantal weken geleden seks gehad zonder bescherming, dan zou je zwanger kunnen zijn?

Ik denk dat je deze klachten kunt hebben omdat je in de stress zit en je veel te druk maakt over dit?

Badge

dankjewel en ik heb nog nooit seks gehad alleen die dinsdag hem afgetrokken en je laatste vraag dat heb ik al eens eerder gehad

Reageer