Vraag

kan ik zwanger zijn

  • 21 March 2022
  • 8 reacties
  • 650 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2

Hey allemaal,

Ik heb denk ik een probleem kweet et ni zkr, maar men boyfriend eeft me onlangs gevingerd maar ik weet ni of hij zich ervoor afgetrokken heeft en er nog sporen waren van voorvocht sperma. En het is ook nu uit me men boyfriend dus ik weet niet wa ik moe doen…

Ik durf ook geen zwangerschapstest te gaan halen…

Help me 

 


8 reacties

Reputatie 3
Badge

ik zou naar je moeder toe gaan wss snapt ze het wel

Reputatie 2
Badge +1

Je kan er ook eentje halen bij de zelfscan kassa bij AH of Jumbo, zo weet niemand het

 

Het lijkt mij niet erg waarschijnlijk dat je zwanger bent. Maar als je het echt denkt is de enige manier idd een zwangerschapstest. Je kan het je moeder vertellen dan kan die je helpen. Als je dat niet wil zou je ook een goede vriendin kunnen vragen of ze een test voor je wil halen.

Reputatie 5
Badge +2

Het is omdat in symptomen voel rugpijn pijn onderbuik misselijk die dingen.  Er kan toch geen kindje in me groeien op de leeftijd vn 14

Tja, in theorie zou het natuurlijk wel kunnen op je 14e, maar als ik dit verhaal zo hoor, lijkt het mij niet erg aannemelijk. Deze klachten hoeven hier echt niet per se door te komen hè. Misschien zijn het gewoon wat menstruatieklachten? Nu denk ik ook dat je op het moment hyper gefocust bent op symptomen. Daardoor valt het wellicht meer op. Maar goed, als je het echt met zekerheid wilt kunnen uitsluiten, is de enige optie inderdaad een zwangerschapstest. Een zelfscankassa is een erg goed idee. Als je daarnaast nog wat andere dingetjes meeneemt, zal niemand het zien. Als je er echt zo mee zit, lijkt me dit een gemakkelijke oplossing.

Reputatie 1
Badge +1

heyy,

ik zou pas wanneer je 1 à 2 weken te laat bent met menstrueren een zwangerschapstest kopen, gewoon even wachten, het is namelijk erg onwaarschijnlijk dat je zwanger bent, en een zwangerschapstest is niet goedkoop.

Reputatie 3
Badge +2

Hoe is t uiteindelijk afgelopen?

Reputatie 5
Badge +2

Ik Ben uiteindelijk ni zwanger 

 

Bedankt om te vragen

@kletskous18 

Reageer