Vraag

Kan ik zwanger zijn?

  • 27 January 2021
  • 5 reacties
  • 426 Bekeken

Badge

Hallo, ik ben 12 en ik heb een piemel in mijn kut gehad en we waren allebei nat, kan ik nu zwanger zijn? 


5 reacties

Reputatie 4
Badge +3

ligt eraan of je het met condoom hebt gedaan, stel je hebt zonder gedaan zou ik voor de zekerheid een zwangerschapstest gaan kopen

Mijn advies: je mag natuurlijk doen wat je wilt maar ik zou persoonlijk op deze leeftijd niet seks gaan hebben, je bent nog erg jong en het is dan een beetje raar maar het is jou keuze en dat respecteer ik.

groetjes sillie78:black_heart:

Badge

Maar de jongen in niet diep gegaan en ook niet klaargekomen.. is het dan allemaal goed?

Reputatie 4
Badge +3

heb je condoom gebruikt?

zo niet zou ik toch voor de zekerheid even een test gaan doen of de morning after pil nemen. of het met je ouders bespreken zelfs als hij niet klaarkomt is er een kans dat je zwanger kan zijn.  En dan is het belangrijk dat je daar snel achterkomt

Veel liefs sillie78 <3

Heyy

Als je zegt dat hij ook nat was kan het dat je zwanger bent (in theorie althans). Het zit zo dat er in voorvocht ook zaadcellen kunnen zitten, dus ook van voorvocht kun je zwanger worden. Houd sowieso je maandstonden in de gaten, als die niet komen ja, dan weet je hoe laat het is. (het is ook niet omdat ze 2dagen later zijn dat het drama is).

Je bent 12, je doet wat je wilt, maar gebruik volgende keer misschien een condoom.

Badge +1

Hey Anoniem.2021,

Als de penis in jouw vagina heeft gezeten zonder bescherming (zoals condoom) en de man kreeg een erectie, (Hij kwam. Er kwam sperma uit.) dan is er kans dat jij zwanger bent. Ook kan je zwanger worden door voorvocht. 

Het beste is nu om het aan iemand te vertellen die je vertrouwd (zoals een ouder), zodat ze je kunnen helpen. De enige manier dat je er echt kan achter komen is door een zwangerschapstest, dus koop er een of twee. 

Hopelijk heeft dit je geholpen.

Groeten,

Venus

Reageer