Vraag

kan ik te vaak masturberen?

  • 19 December 2023
  • 7 reacties
  • 433 Bekeken

Badge

ik masturbeer bijna elke dag en dan kom ik wel tien keer elke dag ofzo maar is dat niet te veel.

ben een meisje by the way van14 jaar


7 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Ik denk ni da je te veel kan masturbeeren als je het maar leuk vind en het geen pijn doet 

Reputatie 7
Badge +7

Je komt 10x klaar?

Nee, tuurlijk is dat veel te veel.
Het verbaast me oprecht dat je er geen last van hebt.

Reputatie 7
Badge +7

Heb zojuist dit gelezen:

Een meisje kan verschillende keren na elkaar klaarkomen. Dat komt omdat de clitoris ongeveer 10 tot 15 seconden na een orgasme weer de normale grootte heeft. De clitoris is dan dus weer gevoelig voor nieuwe prikkeling. Jongens hebben een herstelperiode nodig.

Dus ik neem deels terug wat ik zei😁
Alsnog lijkt 10x best veel, zowiezo tijdverspilling toch, tenzij je het elke 15 seconde doet

Reputatie 7
Badge +17

Dat je daar tijd voor hebt. Maar ja, zolang je er verder geen last van hebt.

Reputatie 3
Badge +3

Aangezien je een meid bent en dus waarschijnlijk meerdere keren kan klaarkomen in een sessie is het niet heel gek ofz hoe lang doe je over je 10 orgasmes 

Badge

Aangezien je een meid bent en dus waarschijnlijk meerdere keren kan klaarkomen in een sessie is het niet heel gek ofz hoe lang doe je over je 10 orgasmes 

ongeveer half uur

Reputatie 4
Badge +1

Ik denk dat dit wel degelijk schadelijk kan zijn, want je kan hier door irritatie krijgen en roodheid. Ik weet niet precies hoe je het doet en hoelang, maar ik zou er wel mee oppassen, dat als je pijn begint te krijgen of jeuk, je dan wat rustiger aan doet. Maar verder gewoon lekker doen, Het kan nooit te veel zijn als je maar stopt wanneer je het voelt.

Liefs M

Reageer