Skip to main content

Hoi, ik ben een 15 jaar oude jongen. Ik zit op een site waar veel mensen (alle leeftijden) chatten. Ik kom ook regelmatig mensen van mijn leeftijd tegen die me dan weleens naaktfotos sturen. Ergens vind ik dit heel geil en wil ik terugsturen, en ergens weet ik dat het illegaal is en ben ik bang wat er met mijn fotos zou gebeuren. Hoe gaan jullie hiermee om? En belangrijker: wat is jouw afweging tot deze beslissing?

Welke site

Welke site

Naam van de website verwijderd door De Kindertelefoon. Deze site wordt door De Kindertelefoon beoordeeld als onvoldoende veilig. 
zie forumregel 6: plaats geen schadelijke content.

Als het tussen mensen van jouw leeftijd gebeurt denk ik niet dat het sturen van naaktfoto’s illegaal is, tenzij je ze ongevraagd stuurt.  Ik doe het zelf nooit maar ik denk dat je maar beter foto’s stuurt zonder je gezicht erop.  Ik denk dat de mensen die foto’s sturen op zo’n forum geilen op je piemel en lichaam en niet zo op je gezicht.

Heyy,

Ik zou persoonlijk nooit naaktfoto's versturen naar wie dan ook. Zoals je zelf al zegt je weet nooit wat anderen er mee zouden/kunnen doen en waar de foto's kunnen belanden dus ik raad het je niet aan om dit te doen.

Groetjess, ItsJustMe :)

Het is de kick van 1 moment die je nog levens lang kan achtervolgen zeker als er je hoofd of herkenbare dingen op staan. 

Hoe groot de verleiding - geilheid ook is. 

En je bent nooit zeker dat die zogezegde mensen van jouw leeftijd wel echt zijn. 1 op 100 maybe. 

Dus niet doen. 

Ik zelf zoek mijn actie in het echte leven niet achter een schermpje. 

Reageer