kan ik mijn moeder vragen mijn te leren vingeren

  • 11 February 2020
  • 18 reacties
  • 2177 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Kan ik mijn moeder vragen mij te leren beffen en te vingeren. Alvast bedankt


18 reacties

Hey

Ik zou denk ik eerder dat aan een vriendin of vriend vragen omdat dat meestal makkelijker praat als met bijvoorbeeld je moeder

Gr borrelnootje

Hoi

 

Met je moeder praten over intimiteit kan zeker. Echter zou het niet gezond zijn om zeg maar in de praktijk van haar te leren hoe te vingeren en beffen. Een gesprek kan wel prima. Heb je een goede band met je moeder?

 

Zoals Borrelnootje zei, zou je dit onderwerp evenwel met een vriend(in) kunnen bespreken. Sommigen vinden dat minder ongemakkelijk dan praten met een ouder. 

 

Gr. Kenshin

Hoi

 

Met je moeder praten over intimiteit kan zeker. Echter zou het niet gezond zijn om zeg maar in de praktijk van haar te leren hoe te vingeren en beffen. Een gesprek kan wel prima. Heb je een goede band met je moeder?

 

Zoals Borrelnootje zei, zou je dit onderwerp evenwel met een vriend(in) kunnen bespreken. Sommigen vinden dat minder ongemakkelijk dan praten met een ouder. 

 

Gr. Kenshin

Ja oké. Dus vragen om echt echt uitleg is niet oké

Uitleg kan, maar je moeder vragen of ze het bijvoorbeeld voor zou willen doen, zou te ver gaan. 

 

Gr. Kenshin

Hoi, ik zou het zelf niet doen ook al heb je een goeie band met je moeder. Ik zou het opzoeken op internet of vragen aan een vriendin. Ik denk dat als je het aan je moeder gaat vragen het erg gênant is en misschien krijg je er later wel spijt van dat je het hebt gevraagd.

Kan ik haar ook niet vragen dat ik graag naakt door het huis loop en dat graag wil blijven doen ook als zij thuis is. 
maar waarom moet het gênant zijn zij is mijn moeder/mama. Moet toch kunnen

Kan ik haar ook niet vragen dat ik graag naakt door het huis loop en dat graag wil blijven doen ook als zij thuis is. 
maar waarom moet het gênant zijn zij is mijn moeder/mama. Moet toch kunnen

Weet je, als je wilt moet je het doen, dan moet je ook moet vragen in het forum of je het moet doen of niet want dan krijg je dit

Reputatie 4
Badge +3

Het moet kunnen vind jij, maar dat soort dingen vraag je niet aan je moeder. Dat is hetzelfde als vragen hoe je seks moet hebben, dat doe je niet. Volgensmij is er zo’n programma op YouTube Emma’s peepshow ofzo (niet gesponsord) en daar was ook een video daarover en dat is veel minder ongemakkelijk. Het wordt raar tussen je moeder en jou als je dat soort dingen vraagt

Het moet kunnen vind jij, maar dat soort dingen vraag je niet aan je moeder. Dat is hetzelfde als vragen hoe je seks moet hebben, dat doe je niet. Volgensmij is er zo’n programma op YouTube Emma’s peepshow ofzo (niet gesponsord) en daar was ook een video daarover en dat is veel minder ongemakkelijk. Het wordt raar tussen je moeder en jou als je dat soort dingen vraagt

Ja inderdaad en ik denk ook dat je moeder dat misschien een beetje ongemakkelijk kan vinden, hoeft niet per de, maar je loopt wel het risico dat je moeder het ongemakkelijk gaat vinden.

Oké bedankt voor alle reacties

Ik denk dat je het beter zelf even kan proberen. Je kan wel vragen wat vingeren inhoud, maar ik zou niet om uitleg vragen hoe je het moet doen.

Reputatie 3
Badge +1

Vreemd hoor ! Vandaag vraag jij jouw moeder om te vingeren en morgen ga jij vragen “ mama wil je mij even lekker komen beffen “ Zou zeggen, ga je gang GIRL 

Moet kunnen vind ik. Je kan altijd eens proberen. Een nee heb je, een ja kun je krijgen.

Ook. Ik weet het nu echt niet meer. Hoezo is het raar dat je ouder het voor doet. Het is toch je ouder. En ja ik snap dat het wel raar is om te vragen bef me. Maar oké ga het deze vakantie vragen aan haar. Kom dan bij haar logeren. Mijn ouders zijn gescheiden namelijk

Badge

Ik zou zoiets nooit aan mijn moeder vragen dat is echt raar eigenlijk.

 

xx anoniem meisje

Heehoi, ik zou het zelf niet aan je moeder vragen, je kan beter, wat de andere ook al zeiden, het aan een vriend of vriendin vragen. Het kan natuurlijk zijn dat je een hele goede band hebt met je moeder en het vaker over dit soort dingen hebt, dan zou je misschien wel om uitleg kunnen vragen. Ik heb een iets mindere band met mijn moeder en om nou te vragen “mama, zou u mij kunnen leren vingeren alstublieft?” vind ik zelf wel een beetje ver gaan. Veel succes nog!

Ja ik hou jullie wel op to date

Hoi. Ik heb het haar gevraagd super ongemakkelijk was het maar het is er uit. Zo wou het niet maar vond het niet erg dat ik het haar vroeg. Ik ben haar kind zo. Ik heb pech. Bedankt voor al reactie. Maar ik moet zeggen je kan alles zeggen of vragen aan je moeder daar zijn moeders voor. 

Reageer