Vraag

Kan ik een masturbator gebruiken met een strakke voorhuid?

  • 23 February 2024
  • 3 reacties
  • 211 Bekeken

Badge

Hallo ik ben een kind dat HEEEEEEEL graag iemand wilt neuken maar dat word moeilijk dus ik wil een Masturbator kopen maar ik weet niet of dat kan met m’n strakke voorhuid… M’n moeder zegt dat het rond mijn leeftijd en een jaar los kan komen dus we gaan nog niet naar de dokter maar ik ben super geil dus wil graag iets neuken!

kan het?


3 reacties

Badge

Ik wil ook graag maar ik zou het vergeten het gaat waarschijnlijk niet lukken om sex te hebben voor 18 dus daar moet je op wachten maar je kan het kopen als je er geen spijt van krijgt en toestemming voor hebt

 

Reputatie 7
Badge +17

Ja, dat kan. Ik zou wel glijmiddel gebruiken. En je moeder heeft gelijk. Je voorhuid gaat als het goed is vanzelf wel wat losser zitten. Je kan het zelf wat losser proberen te maken onder de douche of zo. Wel stoppen als het echt pijn doet. Jij was 12 toch? Dan zou het niet meer zo lang moeten duren. Als het zo blijft kun je misschien toch ff naar de huisarts.

Als de voorhuid vast blijft zitten, idd even naar de huisarts, krijg je een bepaald zalfje dat je dan moet gebruiken, dus geen pillen ofzo. Heb het zelf namelijk gehad, nu is alles gewoon goed.

BTW (al deed je dat nog niet); ook je eikel wassen van je piemel, werd mij toen ook meteen verteld lol.

Maar al wil je iets kopen, lijkt me dat het mag, en sowieso wel glijmiddel gebruiken, is wel handig over het algemeen met dat soort dingen.

Reageer