Kan ik de dildo van mijn moeder gebruiken?

  • 12 June 2012
  • 22 reacties
  • 10155 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
De dildo van mijn moeder gebruiken?

het klinkt raar... don´t judge me!

22 reacties

Lekker toch 😛
Denk ik XD Haha:)
als ze hem schoonmaakt mischien? xd
wat is een dildo?????????//
Een plastic, nep lul ;)  Viberator is het zelfde, maar daar zitten batterije in en die kan trillen 😛
Ik gebruik mijn moeders vibrator ook, maar ik maak hem wel voor en na schoon enzo ;p
Gatsie, ik raad het je niet aan om de dildo van je moeder te gebruiken. Je kunt daardoor infecties krijgen, schimmelinfecties, en ziekte overbrengen.. Pas er heel erg mee op zou ik zeggen.

Maar hoe duur is een eigen dildo kopen nou? Je kunt het zelf zo duur maken als je wilt.. Dus koop er gewoon één voor je eigen.

Doei!
Ik vind het ook smerig 😛, maar ze moeten zelf maar weten! whahah, en k denk dat je voor 20 euries wel een normale dildo hebt xd.
Als je em goed schoonmaakt kan het volgens mij wel, maar ik adviseer wel om gewoon een eigen te halen of te bestellen, zo duur zijn ze niet ;) 

xxx
Jah precies, want bacterien en schimmels krijg je toch nooit 100% weg.
Hoi allemaal,

de Kindertelefoon sluit zich helemaal aan bij een aantal reacties die in dit topic al gegeven zijn zoals de bovenstaande van xLoveMeLikeILoveYou. Wij willen dan ook benadrukken dat het belangrijk is om de hygiene goed in de gaten te houden! Mocht je een dildo/vibrator van een ander gebruiken zorg er dan voor dat deze heel goed schoongemaakt wordt zodat alle bacterien gedood worden.
Het beste is natuurlijk om een dildo/vibrator alleen zelf te gebruiken.

Groet Liz
Kindertelefoon
ik durf echt niet naar de winkel om er zomaar eentje te kopen.
je kunt er het best een condoom omheen doen zodat je geen infecties oploopt
Ik zou idd denken....

Ik zou als je dat durft een eigen kopen. Dat is wel zo verstandig veilig en het idee is wat prettiger... Want ik hoef echt geen dildo in mij die ook in me moeder heeft gezeten XD

Maar als jij dat geen probleem vind.. zou ik hem goed schoon maken voor en na de tijd.. Het moet volgens mij wel kunnen. Mits je moeder geen ziektes of infecties heeft.
Ik denk dat als je 'm goed schoonmaakt het wel kan, maar ik denk dat je beter je eige kan kopen c:
mischien kan je iemand vragen of hij eentje voor je koopt en dan geef je geld mee, hoef je die winkel niet in.
Ern condoom eromheen! Lijkt me het handigst
ieuwwll ik zal dat dus echt nooit doen, gatsie. ik zal zelf gewoon een kopen..
groetjes
Je kan m toch gwn gebruiken? Het is je moeder. Je kan alle bacterien er goed afkrijgen met kokend water. Ik weet niet van welk materiaal het is maar kokend water dood bacterien 
x
volgens mij kun je dit gewoon doen alleen lijkt het me handiger als je gewoon zelf eentje besteld
Goed schoonmaken en wel weer op dezelfde plek terug leggen anders heeft ze je door

Succes
Reputatie 3
Badge +3

ik zou het zelf niet doen en gewoon sparen voor een eigen

Reageer