Vraag

kan ik al vingeren?

  • 30 May 2023
  • 5 reacties
  • 240 Bekeken

Badge

HeyHey,  ik ben een meisje van 13 jaar en ik wil zelf graag een keer vingeren, maar ik ben nog niet ongesteld geweest. Kan ik dan al vingeren? Hebben jullie verder nog tips? Ook voor masturberen


5 reacties

Reputatie 2
Badge

Dat ligt aan jezelf als jij het wilt moet je het doen


maar je zit nergens aan vast 

 

(ben zelf een jongen dat je het weet)

Reputatie 7
Badge +4

Ja dat kan gewoon, een jongen kan ook mastruberen als hij nog geen sperma heeft. 

Reputatie 6
Badge +5

Ja je kan prima vingeren als je nog niet ongesteld bent geweest. En voor zover ik weet kan je in principe ook klaarkomen.

Reputatie 7
Badge +7

ja, dat kan

Zit geen verschil tussen. Behalve dan dat na je ongesteldheid naar mijn ervaring de rest van je puberteit wat sneller gaat dus je wordt misschien ook sneller opgewonden/krijgt meer behoefte.

Ja hoor je kan perfect vingeren zonder ongesteld geweest te zijn ga gewoon met je hand in je onderbroek en ga op zoek naar wat voor jou fijn aanvoelt streel je kutje vingeren betekent niet perse met je vinger in je kutje zitten streel zachtjes je clitoris en zorg dat je nat genoeg bent anders gaat het pijnlijk aanvoelen tip voor het vingeren plas kleine beetjes als het te droog wordt voelt echt superlekker aan en is heel geil.

Reageer