Vraag

kan een jongen ook een soort van squirten

  • 27 April 2022
  • 7 reacties
  • 1802 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Hallo allemaal

Ik vroeg me wel eens af dat meisjes kunnen squirten maar kunnen jongens ook zo iets wat er op lijkt

Met andere woorden harder klaarkomen


7 reacties

Reputatie 2
Badge +4

-onnodige quotes verwijderd-

Nou ik heb wel soms als ik lang niet heb afgetrokken ofz dat het echt heel ver spuit en dat zou je kunnen vergelijken met squirten soort van bedoelde je dit of niet leg ff uit pls ?

Badge

Wat ik meestal doe is net voor ik ga klaarkomen stoppen en daarna opnieuw en dat een tijdje doen en dan komt er echt veel uit

 

Reputatie 5
Badge +3

-onnodige quotes verwijderd-

Hallo,

 

ja dat kan, als je penis hard is wrijf je de eikel snel over de binnen kant van je hand heen en weer, je gaat dan na een korte tijd een raar gevoel krijgen, als je door kunt gaan merk je dat het super gevoelig wordt en je een soort van squirt

Reputatie 6
Badge +5

Hoi! Ik weet niet of mensen met het mannelijk geslachtsorgaan iets kunnen wat in de buurt komt van squirten. Wel zijn er truckjes dat je harder klaarkomt of je kan doen aan plasseks. Dat laatste vindt niet iedereen leuk, maar kan wel heel geil zijn als je dit lekker en leuk vindt.

Anyway, hoop dat je hier iets aan hebt!

Badge

Wat ik meestal doe is net voor ik ga klaarkomen stoppen en daarna opnieuw en dat een tijdje doen en dan komt er echt veel uit

 

Hi hoelang wacht je dan meestal voordat je weer verder gaat?

Badge

Meestal wacht een minuutje of 2

 

Badge

Als ik mijzelf masturbeer dan stop ik vaak als ik het gevoel krijg dat ik ga klaarkomen. Dit ongeveer 3 keer, dan bij de 4e keer spuit het er wel echt uit, wel een nadeel met opruimen... 

Reageer