Vraag

kan een jongen en meisje mij uit hun beide standpunten vertellen wat zij hiervan vinden?

  • 29 September 2019
  • 4 reacties
  • 336 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo beste lezers op de Kindertelefoon,

Ik was vroeger toen ik jong was erg onzeker over mijn seksualiteit en wist niet eens of ik hetero was of lesbi ook was ik er op school mee gepest en vaak voor lesbi uitgescholden terwijl ik helemaal geen indicatie gaf dat ik meisjes leuk vond.

Op mijn 15e kreeg ik een vriendje. Hij was heel dominant, dat vond ik toen wel spannend.
Nu denk ik veel na over relaties met een dominant persoon, en over BDSM.
Zou iemand mij kunnen zeggen of er meerdere meisjes zijn die dit leuk vinden en wat jongens ervan vinden en of leuk vinden of het raar vinden?

4 reacties

Hoi

Wat fijn dat je inmiddels weet waar je interesses liggen qua seksualiteit. Jammer dat je ex hier naar over deed, terwijl er absoluut meerdere mensen zijn met soortgelijke interesses als de jouwe.

Zelf lijkt BDSM etc. niet zo m'n ding, maar ik hoor wel vaker dan anderen dit spannend vinden. Op het forum zijn hier reeds meerdere topics over geopend, zoals deze.

Ik hoop dat je vroeg of laat een partner zal ontmoeten die deze interesse met je deelt. Experimenteer er gerust mee. Gebruik echter veilig materiaal en dergelijke, en zorg dat beide partners zich er goed bij voelen.

Groetjes
Kenshin
Het is soms hard want een houd ervan de macht over de partner te hebben terwijl de andere zichzelf graag geven maar als bv beide hetzelfde denken is het lastig soms zijn er wel die beide leuk vinden.

2 dominante types past niet zo bij elkaar terwijl een dominant type met onderdanig type wel. 2 onderdanige types gaat wel omdat je geeft jezelf en geen van beide overheerst de andere
Beste Kenshin bedankt voor je reactie en bedankt voor de link.
Beste Taylor,

Bedankt voor je reactie

Reageer