BDSM, onderdanigheid, vastgebonden/ geslagen worden

  • 23 March 2019
  • 51 reacties
  • 5716 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey allemaal,

Sinds een tijdje ben ik bezig met BDSM te ontdekken. Ik ben er namelijk achter gekomen dat ik onderdanig ben en ik wilde graag onderzoeken hoe het in het echt is om vastgebonden te worden, te worden geslagen en zo voorts. Het is me opgevallen dat er over BDSM veel gezwegen word en dat mensen die er niets mee hebben er vaak een verkeerd beeld van hebben.

Ik vroeg me af of hier meer jongeren zijn met interesse in of ervaringen met BDSM, of mensen met vragen over BDSM, die dat graag zouden willen delen en over zouden willen praten?

Elly

51 reacties

Hey,

Sindskort ben ik bezig met een geloof waardoor deze intresse minder is geworden, maar daarvoor vond/vind ik t geweldig, ik ben een jongen en switch dus zou wel sub willen zijn maar ook dom

Ik laat die weg altijd open een wil wel op dit forum erover praten en ideen uitwisselen!

Je kan alles vraagen wat je wilt weten van me
- onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon.-

Hey Ronald2001,

Ik heb altijd al willen weten hoe iemand switch kan zijn, ik zou namelijk zelf nooit dominant kunnen zijn, ik zie het onderdanige echt als een stukje identiteit van mij zegmaar.

Is BDSM voor jou meer een spel of een lifestyle? En of je submissive of dominant bent, hangt dat af van je humeur of van je partner?

En ik begrijp dat geloof en BDSM een beetje haaks staan op elkaar, hoe beleef je die combinatie? Kan je het beide naast elkaar zien of is het toch een beetje het een of het ander?

Elly
hey,

hoe ik switch kan zijn, ik weet het niet, het lijkt mij heel leuk om juist van iemand als het ware te zijn en als "slaaf" van iemand te zijn, maar het lijkt me ook leuk om iemand te hebben en daar juist dingen mee te kunnen doen en grenzen opzoeken.

is BDSM een lifestyle of spel. uhhm ik heb het nog nooit echt gedaan, daarom vind ik het moeilijk maar zou het ook leuk vinden om het echt 24/7 te doen

geloof en BDSM botst heel erg, en het gaat afhangen of ik echt 100% ga kunnen geloven.
BDSM is ook leuk, echter gaat dat tegen het geloof in, dus wanneer ik voor mijn gevoel niet meer prettig voel bij het geloof, dan ga ik naar de BDSM kant
- onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon.-

Interessant 🙂

En of je dominant of submissive bent, hangt dat af van hoe je je voelt of van je partner?
Enneh, vraag gerust ook dingen aan mij als je geinteresseerd bent 🙂
haha nou het hangt natuurlijk af wat de ander wilt ja, maar dit is wat ik nu denk, misschien vind ik in praktijk het minder leuk om sub te zijn.

heb jij al echt iets met bdsm gedaan?
ben je opzoek naar mensen?
wat lijkt je het leukst?
- onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon.-

Ja in de praktijk kan het nog best anders uitpakken.

Ja ik heb sinds een half jaar een Meester die ik bijna elke week wel zie, heb nu een beetje ervaring met pijn en vastgebonden worden en beetje petplay. Ik leer echt heel veel van hem ook, over hoe je dingen veilig houd en allerlei mogelijkheden :)

Ik ben dus niet echt op zoek naar mensen om BDSM mee te doen, maar wel naar mensen om erover te praten, ervaringen en meningen uit te wisselen en gewoon meer te weten te komen over BDSM, vooral ook mensen van mijn leeftijd (16-30 ongeveer) want ik kom tot nu toe vooral 50 jarige mannen tegen... Die skip ik liever :P

Wat lijkt mij het leukst... poeh... Uiteindelijk lijkt het mij heel leuk om een Meester te hebben die ook mijn partner/vriendje is, dat ik echt helemaal van hem ben. Verder qua specifieke ervaringen ben ik naar veel dingen nieuwsgierig, ik zou wel een keer naar een BDSM feest of club willen, en ik zou best wel veel willen proberen onder toeziend oog van mijn meester 🙂 - Reactie aangepast door de Kindertelefoon, in strijd met forumregel 9- Eigenlijk wil ik gewoon veel uitproberen
Ah dat klinkt wel erg leuk voor je!

Ja erover praten met deze leeftijd is moeilijk, jammer dat je geen geen gegevens kan uitwisselen

Haha dus rijk aan ideeen klinkt wel erg leuk, wie weet lukt het nog, dus jij wil t echt als lifestyle? En niet 1x in de week
- onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon.-

Ja inderdaad!

Ik hoef niet 24/7 onderdanig te zijn, dat lijkt me mentaal echt slopend. Maar ik weet wel dat sinds ik er ervaring mee heb ik "gewone" seks saai ga vinden hahaha
Aha maar wil je wel met iemand een relatie en dat je wel 24/7 van hem bent en allemaal regels? Hoeft niet perse hele tijd seks.
Of wil je als t ware alleen in t weekend?
Hoi Elly,

Het klopt dat de meeste bdsm meesters tussen de 40-60 zijn dit had ik ook gemerkt toen ik naar een bdsm feest ging :)
Ik zelf ben een jonge meester en ik heb al wat ervaring qua bdsm/rape scene.
Verder heb ik met mijn ex een bdsm relatie gehad en dit is echt aan te raden 🙂
Aha maar wil je wel met iemand een relatie en dat je wel 24/7 van hem bent en allemaal regels? Hoeft niet perse hele tijd seks.
Of wil je als t ware alleen in t weekend?


Ik ben een beetje aan het uitvinden wat bij mij past, maar het liefst wil ik een relatie met iemand die ook mijn meester is. Ik wil zeg maar wel zelf beslissen over mijn carrière enzo, maar als ik privé met hem ben zijn submissive zijn.

Hoi Elly,

Het klopt dat de meeste bdsm meesters tussen de 40-60 zijn dit had ik ook gemerkt toen ik naar een bdsm feest ging :)
Ik zelf ben een jonge meester en ik heb al wat ervaring qua bdsm/rape scene.
Verder heb ik met mijn ex een bdsm relatie gehad en dit is echt aan te raden :)


Ja de leeftijd ligt hoog!
Waar ligt jouw interesse het meest, wat vind je het leukst?
Zijn feestjes aan te raden?
Voor jou is jouw dominantie iets wat meer een identiteit of meer een rollenspel is?
Ik heb nu inderdaad een meester, in hoeverre het een relatie is... Hij is niet mijn partner, meer een soort leermeester, ik kwam bij hem omdat ik wilde weten of ik het in het echt ook leuk vond of dat het alleen een fantasie was 🙂
@Meester m Hoe oud ben je als ik vragen mag?
mijn interesse ligt echt het meeste in dat ik in controlle ben en alles kan bepalen en haar grenzen kan opzoeken en daar steeds net een beetje overheen gaan.
Normaal ben ik een combinatie van relaxt en dominant maar wel met heel veel respect naar de persoon toe.
Ik ben niet echt van het 24/7 dominant zijn en zou dit ook niet kunnen.
@Elly Ik ben over een paar weken 19 🙂
Ja 24/7 lijkt mij mentaal veel te zwaar. En grenzen opzoeken, is dat dan meer mentaal of fysiek? Ben je ook sadistisch?

Ja dat deel respect vind ik ook heel belangrijk. Het valt mij vaak op dat mensen dat onderschatten of dat mannen denken dat ze een submissive maar als object kunnen gebruiken, wat mij mentaal nogal schadelijk lijkt

Elly
@Meester m dan word je dus al bijna van het forum gegooid hahaha
@Elly Mee eens voor mij als meester zijnde vind ik vertrouwen, communicatie en respect het meest belangrijk.
grenzen opzoeken bedoel ik zowel mentaal als fysiek (en ja ik ben sadistisch)
Zijn er trouwens nog dingen die jij wilt proberen qua bdsm en wat is voor jou het meest extreme wat je tot nu toe gedaan hebt?
@Elly Ja klopt helaas wel ^^
@Meester m ik ben rustig aan het opbouwen met mijn meester, tot nu toe vooral veel bondage (ik hou intens van touw) het extreemste zijn toch wel spankings(soms met zweep) terwijl ik vast zit, liefst tot ik huil... verder wil ik nog veel proberen, zoals ik eerder al zei vooral rape fantasy en verder ben ik in voor veel zolang mijn meester er bij is. Ik vind dingen als petplay ook leuk, ik slaap bijvoorbeeld altijd met halsband om, daarmee voel ik me rustig en veilig.

Ja vertrouwen , communicatie en respect zijn het allerbelangrijkst als je het voor beide leuk en veilig wil houden haha
@Elly ik herken mezelf heel erg in je meester ^^ ik hou ervan om iemand helemaal vast te binden en te blinddoeken en mijn subje in en haar bijvoorbeeld te laten wachten . verder ben ik ook een groot fan van spanking en kaarsvet :)
Petplay heb ik nog geen ervaring mee maar lijkt me wel interessant.
Ik ga sinds 1 jaar ook naar bdsm feesten/beurzen is denk ik ook wel wat voor jou 🙂
@Meester m ja klinkt zeker interessant! Ik verzamel nog moed haha
Kaarsvet heb ik nog geen ervaring mee, maar dat komt nog wel 🙂

Het leuke aan petplay vind ik dat het echt de schattige kant van mij als subje naar boven haalt, ik word echt heel blij en volgzaam ervan, ik zou sowieso van halsbanden enzo, het is gewoon leuke speelse afwisseling. Kruipen over de frond enzo en mijn hoofd op mijn meesters schoot leggen..... heerlijk.


Welke feesten zou je aanraden?
Wauw ik ben ff weg geweest maar wat vind ik dit toch leuk om te lezen zo jammer dat ik niet met jullie normaal kan praten...
@Elly kamasutra beurs is wel leuk om mee te beginnen nog niet zo extreem en heel veel mensen die nog niet of nauwelijks geintreseerd zijn in bdsm gaan er naar toe je hebt er ook live shows.
Verder heb je in belgie veel leuke bdsm feesten en in Nederland zijn ze meestal bij parenclubs :)

petplay klinkt goed zal me er maar eens in verdiepen :)
Wat mij spannend lijkt is om een subje mee te nemen naar iets als een parenclub/bdsm feest en haar te domineren waar mensen bij zijn 🙂
@Ronald2001 Hahaha ja inderdaad, was leuk geweest om hier over te chatten

@Meester m ja mijn meester heeft het ook gehad over me meenemen naar een munch ofzo, dat lijkt me inderdaad ook leuk. Hij zei ook dat er dinnermunches bestaan waarbij een subje dan in de bediening gaat en alleen zijn/haar meester(es) mag bedienen, dat lijkt me ook wel leuk :)

Ben jij ook bekend met Samarium? Ik was daar wel in geinteresseerd
Hee


Hoe oud is je meester eigenlijk?
Denk jij dat jongens ook sub kunnen zijn

Reageer