Vraag

kan 12 met 18

  • 24 January 2024
  • 26 reacties
  • 1554 Bekeken

Reputatie 1
Badge +3

Hé ik wil seks ben 12 maar mijn vriend is 18 hij heeft het al aan mij gevraagd en ik heb ja gezegd ondanks het leeftijdsverschil alleen mijn moeder vind seks pas goed als ik 14 ben wat moet ik nu doen 


26 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Cavier ,

 

We lezen dat je vriend 18 is, en jij 12. Hoewel je zelf in andere topics zegt dat dit prima gaat, is het wel zo dat het op deze leeftijd een erg groot leeftijdsverschil is. Je vriend is een volwassene.

We snappen dat het spannend en/of opwindend is om seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

 

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

 

Reputatie 2
Badge

Nee @Cavier  dat kan echt niet! Ik snap jouw vriend ook niet. Een 18-jarige man die een vriendin van maar 12 jaar heeft en om sex met haar vraagt.  Waar is hij mee bezig??? Dit is niet normaal. Laat hem een vriendin van zijn eigen leeftijd zoeken. Dan kan hij sex hebben wat hij wil. Doet hij het met jou dan is hij strafbaar!!! Zoek echt een vriendje van je eigen leeftijd, waarmee je kunt experimenteren!

Reputatie 1
Badge +3

Nee ik heb net zo veel macht als hem dan hij wil mij eigenlijk zelfs alle macht geven maar dat wil ik niet 

Reputatie 1
Badge +3

@Ibe14 
Ik vind het opzich wel prima hoor 

Hij is tenminste eerlijk 

Reputatie 4
Badge +3

Je bent jong, er is geen haast. Op dit moment is jullie leeftijdsverschil veel te groot. Het is zelfs strafbaar als hij seks met je heeft

Dus niet doen.

Als hij dit niet begrijpt moet je je ook afvragen of het wel de juiste is, maar dat is mijn mening.

Reputatie 1
Badge +3

@Kim1 
Alsof het leeftijdsverschil minder word 

Alsof het leeftijdsverschil minder word 

-_-

Het is de verhouding in wat je wilt, denkt en wat je interesses zijn.

 

Ik word dit jaar zelf 18, en voel ik me al vies als ik voor me zie dat ik met iemand van onder de 16/17 zou hebben als vriendin. 

Die gast van 18 kan precies weten hoe je iemand moet manipuleren o.i.d. en sowieso is het strafbaar, ook al wil jij het maar al te graag  en ook al vindt je familie het (gek genoeg) helemaal "oké".

 

Reputatie 1
Badge +3

@HrustH 
O waarom mij familie het goed vind ik ben bodybuilder en model dus sta best vaak bij mensen zonder iets aan dus zij vinden het goed als ik het ook wil 

 

Hé @HrustH zou jij ook op mijn topic over mijn gymdocent kunnen reageren 

Reputatie 4
Badge +3

Je bent jong, er is geen haast. Op dit moment is jullie leeftijdsverschil veel te groot. Het is zelfs strafbaar als hij seks met je heeft

 

Alsof het leeftijdsverschil minder word 


Tuurlijk niet. Maar 18 met 12 is niet toegestaan. Boven de 18 moet je het helemaal zelf weten want dan ben je volwassen.

Reputatie 7
Badge +17

Nee, 12 met 18 kan niet. Hoe verzin je het? Iemand van 18 mag ook geen seks hebben met een 14 jarige trouwens. Dat je moeder dat goed vindt is ook wel verontrustend

Maar wat wil je eigenlijk horen dan? Mensen geven je hier advies maar je doet er niet echt iets mee lijkt het.

 

Reputatie 1
Badge +3

@tim16 
Jawel ik luister er wel naar maar ga nu wel twijfelen of ik het wil doen 

Reputatie 7
Badge +17

@Cavier  Dan zou ik luisteren naar je twijfel en het absoluut niet doen. 18 en 12 kan gewoon niet. Punt. 18 en 14 ook niet. Voor een 18 jarige is 16 echt wel het minimum vind ik.

Een 18 jarige die iets met een 12 jarige wil is sws wel een 🚩 trouwens

Reputatie 1
Badge +3

Ik begin alleen maar te twijfelen omdat jullie zeggen dat ik het niet moet doen 

Reputatie 1
Badge +3

@Cavier  Dan zou ik luisteren naar je twijfel en het absoluut niet doen. 18 en 12 kan gewoon niet. Punt. 18 en 14 ook niet. Voor een 18 jarige is 16 echt wel het minimum vind ik.

Een 18 jarige die iets met een 12 jarige wil is sws wel een 🚩 trouwens

Maar dat ik nu twijfel heeft niks met hem te maken maar met dat hier word gezegd dat ik het absoluut niet moet doen 

Reputatie 1
Badge +3

Nee, 12 met 18 kan niet. Hoe verzin je het? Iemand van 18 mag ook geen seks hebben met een 14 jarige trouwens. Dat je moeder dat goed vindt is ook wel verontrustend

Maar wat wil je eigenlijk horen dan? Mensen geven je hier advies maar je doet er niet echt iets mee lijkt het.

 

Ik merk wel naar maten dat ik begin te twijfelen dat ik het nog meer wil 

Reputatie 3
Badge +2

@Kim1 
Alsof het leeftijdsverschil minder word 

Oke je vraagt advies maar steeds als iemand je advies geeft ga je er enorm tegen in. Denk er goed overna want dit is echt strafbaar en nee jet verschil van de leeftijd word niet anders maar besef dat dit verschil erg groot is en strafbaar als hij je sex vraagt.

Reputatie 1
Badge +3

@Kim1 
Alsof het leeftijdsverschil minder word 

Oke je vraagt advies maar steeds als iemand je advies geeft ga je er enorm tegen in. Denk er goed overna want dit is echt strafbaar en nee jet verschil van de leeftijd word niet anders maar besef dat dit verschil erg groot is en strafbaar als hij je sex vraagt.

Ja maar iedereen bedoeld het zo boos alleen @Tessietjuuh @Ibe14 en @tim16 zijn gewoon aardig en geven tips waar ik iets aan heb 

Badge

Dit kan zeker niet, je vriend mag zich schamen dat hij dit vraagt.

Reputatie 1
Badge +3

Dit kan zeker niet, je vriend mag zich schamen dat hij dit vraagt.

Gast doe rustig jij beledigt mij hier ook mee hè 

Reputatie 7
Badge +17

@CavierMaar wat wil je nog horen dan? Iedereen heeft je verteld dat een 12jarige met een vriend van 18 niet kan. Of je nou seks hebt of niet (seks zou sws strafbaar zijn in dit geval).

De kans is groot dat die gast je gebruikt. @jxdzcn heeft gelijk. Een 18 jarige die seks wil met iemand van 12 moet zich diep schamen. Maar goed, ik twijfel een beetje aan de waarheid van dit verhaal dus ik laat het hier verder bij. Als het echt waar is, denk ff heel goed na waar je mee bezig bent.

Allemaal niet lullig bedoeld hoor maar dit topic gaat toch nergens heen op deze manier

Succes

Reputatie 7
Badge +4

Als je van je vriendje houd zou ik het ook niet doen want hij kan hierdoor in de gevangenis komen en een strafblad krijgen en dat wil je natuurlijk niet. 

Ik ben het ook compleet eens met @tim16 

Reputatie 7
Badge +9

@Kim1 
Alsof het leeftijdsverschil minder word 

Oke je vraagt advies maar steeds als iemand je advies geeft ga je er enorm tegen in. Denk er goed overna want dit is echt strafbaar en nee jet verschil van de leeftijd word niet anders maar besef dat dit verschil erg groot is en strafbaar als hij je sex vraagt.

Ja maar iedereen bedoeld het zo boos alleen @Tessietjuuh @Ibe14 en @tim16 zijn gewoon aardig en geven tips waar ik iets aan heb 

niemand bedoeld het boos. het is vooral dat 18 samen met 12 gewoon tegen de wet is. ik bedoel het ook niet boos ofzo. 

Dit kan zeker niet, je vriend mag zich schamen dat hij dit vraagt.

Gast doe rustig jij beledigt mij hier ook mee hè 

@jxdzcn bedoelt dit waarschijnlijk niet om jouw te beledigen. ik denk dat hij bedoelt dat een meerderjarige zich moet schamen als hij/zij seks wilt met een minderjarige. het maakt dan helemaal niks uit wie.

 

ik ben zelf 14 en als er iemand van 18 aan mij vraagt of ik seks wil dan zou ik hem aangeven bij de politie. zelfs als ik ermee in zou stemmen om seks te hebben dan is het nogsteeds illegaal.

 ik vind niet dat wat ik nu ga zeggen helemaal waar is maar ik denk wel dat ik het even moet benoemen. de volwassenen denken dat wij minderjarigen geen goeie beslissingen kunnen maken en dat we er later spijt van krijgen. ik geef toe dat het best slim is maar sommige beslissingen zijn goed.

ik hoop dat je snapt dat ik het met de rest eens ben en dat je geen seks kan hebben met een meerderjarige

Reputatie 2
Badge

ik ben zelf een meid van 15 en zelf ik zou niet met iemand van 18 het gaan doe en al helemaal niet je 1e keer (ga ik van uit dat je nog maagd ben) en je moet ook goed nadenken van als je het wel wild doen dan is hij ook strafbaar en ga hij opgepakt worden en dan ben je ook zelf de lul als je snapt wat ik bedoel 

Reputatie 1
Badge +3

niemand bedoeld het boos. het is vooral dat 18 samen met 12 gewoon tegen de wet is. ik bedoel het ook niet boos ofzo. 

Dit kan zeker niet, je vriend mag zich schamen dat hij dit vraagt.

Gast doe rustig jij beledigt mij hier ook mee hè 

@jxdzcn bedoelt dit waarschijnlijk niet om jouw te beledigen. ik denk dat hij bedoelt dat een meerderjarige zich moet schamen als hij/zij seks wilt met een minderjarige. het maakt dan helemaal niks uit wie.

 

ik ben zelf 14 en als er iemand van 18 aan mij vraagt of ik seks wil dan zou ik hem aangeven bij de politie. zelfs als ik ermee in zou stemmen om seks te hebben dan is het nogsteeds illegaal.

 ik vind niet dat wat ik nu ga zeggen helemaal waar is maar ik denk wel dat ik het even moet benoemen. de volwassenen denken dat wij minderjarigen geen goeie beslissingen kunnen maken en dat we er later spijt van krijgen. ik geef toe dat het best slim is maar sommige beslissingen zijn goed.

ik hoop dat je snapt dat ik het met de rest eens ben en dat je geen seks kan hebben met een meerderjarige

Ja ik snap je 

Badge

Dit kan zeker niet, je vriend mag zich schamen dat hij dit vraagt.

Gast doe rustig jij beledigt mij hier ook mee hè 

Ik bedoel er niet mee om jou te beledigen maar als hij seks met jou wilt hebben als jij 12 bent en hij 18 is dan is hij strafbaar.

Reageer