Skip to main content

jongens waarom knijpen jullie hard aan borsten

• 1 februari 2025
  • 7 reacties
  • 974 Bekeken

Forum|alt.badge.img+3

Jongs waar knijpen jullie soms zo hard in de borsten van de meisjes dat doet echt wel pijn hoor. Ik ben best  wel een mooie meisje met mooie rondingen mooi rond en stevig cup D๐Ÿ’ ik ben 170 mooi blond beetje bruin haar blauwe ogen. Komt dat omdat ze gewoon te geil zijn?

7 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2455 reacties
  • 1 februari 2025

Hey, nou dat heb ik iig nog nooit gedaan,zou niet eens willen. Maar ja misschien zijn sommigen hun gevoel niet de baas. Maar ik vind dat heel respectloos, eig wel aso zelfs. 

Liefs Tover xxx

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+4

Misschien weten we/ze niet zo goed hoe het moet. Je kan misschien aangeven dat het pijn doet. :)

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 8 reacties
  • 1 februari 2025

Ik snap dat het soms een beetje pijn kan doen maar vind je het zelf ook niet fijn als er zachtjes in je borsten wordt geknepen? 
Als jij zo je lichaam en borsten beschrijft klinkt dat allemaal echt heel goed, ik denk dat jongens idd een beetje geil worden (zou ik iig wel hebben ๐Ÿ˜‰)

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 439 reacties
  • 2 februari 2025

Je laat misschien de verkeerde jongens aan je borsten zitten.

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 82 reacties
  • 2 februari 2025

*Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon*

โ€‹@Sannelief  ik doe alleen dingen als het meisje het oke vind maar ik ben altijd sowieso voorzichtig

IAmYourGirl
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 26 reacties
  • 2 februari 2025

Ik heb cup maat C (14 jaar). ๐Ÿ’ Maar hoezo knijpen jullie zo hard? En als het antwoord geil is, waarom dan ZO hard? 
XO ๐Ÿ˜˜ 

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • 112 reacties
  • 19 februari 2025

Hey
Ik was 14 hij was 15
Ik was zijn eerste vriendin  we hadden ongeveer 3 maanden  we waren  beetje aan het voelen boven de topje dat had al keer heerder gedaan maar zonder dat hij  hard deed   toen vroeg hij of hij mijn borsten naakt mocht zien we waren toen alleen thuis ik zij toen van is goed  ik maakt mijn bh los toen wist hij niet meer wat hij deed het was niet meer kneden maar echt knijpen maar ik  zij stop maar dit doet pijn toen zij hij  sorry sory je heb ook  zoon mooi borsten๐Ÿ’ heb je   maar ze hebben toen wel een  paar dagen pijn gedaan   ze waren toen wel vink gevoelig  we hebben er toen goed gepraat 

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen