Vraag

jongens vragenlijst

  • 5 September 2020
  • 3 reacties
  • 154 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

1.hoe oud ben je?

2. Doe je aan aftrekken 

3. Lengte piemel 

4. Maat van je onderbroek 

5. Heb je een sixpack 

6. Ben je een keer betrapt

7. Slaap je naakt

8. Wanneer heb je voor het laatst afgetrokken 

9.heb je een vriendin

10. Heb je al schaamhaar 

11. Heb je wel eens een stijve in een ongemakkelijke situatie gehad

12. Ben je nu geil

13. Ga je nog nog aftrekken vandaag


3 reacties

1.hoe oud ben je? 15

2. Doe je aan aftrekken  JA

3. Lengte piemel 9SLAP 13 STIJF

4. Maat van je onderbroek S

5. Heb je een sixpack  NEE

6. Ben je een keer betrapt NEE

7. Slaap je naakt SOMS

8. Wanneer heb je voor het laatst afgetrokken GISTEREN

9.heb je een vriendin NEE

10. Heb je al schaamhaar  JA

11. Heb je wel eens een stijve in een ongemakkelijke situatie gehad JA

12. Ben je nu geil NEE

13. Ga je nog nog aftrekken vandaag WRS WEL

 

Hi Maxi,

 

weet je wat. Ik doe eens gek en vul jouw vragenlijstje ff in:

 

1.hoe oud ben je?

17 jaar

 

2. Doe je aan aftrekken 

uhm ja, ben een jongen hè en het is zonde om je piemel alleen te gebruiken om mee te plassen

 

3. Lengte piemel 

slap iets van 14,5 cm en stijf 18 cm

 

4. Maat van je onderbroek 

meestal XS of S , maar kan ook 164 of 176 of voor 14 jaar zijn :joy:  ligt ook aan het merk, daarom is het nogal verschillend, mijn twin en ik zijn nogal slank voor onze leeftijd

 

5. Heb je een sixpack 

jup, komt door 7 jaar (niet aan één stuk hoor, dus no worries) zwemmen en hardlopen en fietsen en dansen en meer van die ongein

 

6. Ben je een keer betrapt

ja, te vaak door broertjes of mama of vrienden en toen we misbruikt werden sws, maar dat deden ze expres, dat ze andere jongens lieten kijken :unamused:

 

7. Slaap je naakt

ja, zomer en winter, behalve als we op de tocht liggen, in een tentje ofzo dan doen we el eens een t-shirt aan en soms een onderbroek als iemand die bij ons slaapt dat liever heeft, maar is niet vaak dat iemand dat aan ons vraagt, eigenlijk kunnen we ons dat niet eens herinneren

 

8. Wanneer heb je voor het laatst afgetrokken 

zopas nog toen we onder de douche gingen, daarna dan bedoel ik, om precies te zeggen was ik begonnen onder de douche, maar pas klaar gekomen na het afdrogen. Is dat voldoende informatie of wil je nog meer weten :upside_down:  ik denk dat 't pak 'm beet :smiley:  rond 16.05 uur begon en klaar was rond 16.30 uur ongeveer

 

9.heb je een vriendin

whoeahhahaha, wat zeg je ‘een vriendin’, echt, het moet niet gekker worden, we vallen gewoon op jongens, dus geen polonaise aan ons lichaam door grijpgrage meisjes, dat laten we wel aan andere jongens over

 

10. Heb je al schaamhaar 

jup, maar was niet zo veel en we doen het altijd weg met ontharingsschuim van de/het Kruidvat, dan is alles lekker glad. Btw, we hebben sws heeel weinig lichaamshaar voor onze leeftijd, maar we vinden het wel nice zo

 

11. Heb je wel eens een stijve in een ongemakkelijke situatie gehad

uhm, ja en ik weet dat ik niet de enige jongen ben, want soms zie ik wel dingen om me heen gebeuren en dan moet ik wel glimlachen en geef ik die jongens wel eens een knipoogje :yum:

Zelf heb ik wel eens gehad toen ik een presentatie gaf voor de hele klas en ja, dan voel je je wel een beetje ongemakkelijk. Ik dacht dat niemand het gezien had toen ik me ff naar het bord/scherm had gedraaid en met een vlotte beweging even m'n piemel goed deed in m'n onderbroek, maar ja, één jongen had dat gefilmd dus ja…..lang leve internet NOT

 

12. Ben je nu geil

valt mee, maar wat niet is kan zo komen, ik pas me altijd snel aan aan nieuwe omstandigheden :stuck_out_tongue:, had je plannen of tips, dat je het vraagt?

 

13. Ga je nog nog aftrekken vandaag

wat vind jij wat ik moet doen? Vaak doe ik wel 2 x op een dag, dus….of bedoel je of ik nog iemand anders ga aftrekken? Nou daar heb ik best wel zin in, maar nog geen concrete plannen, wel tijd , dus idk. We gaan zo nog wel jongens kijken, dus wie weet :wink:

Btw, ik weet nog best weinig over jou. Misschien kun je dit lijstje zelf ook even invullen. Dat lijkt me tof om te lezen. Ik bedoel ik heb jou ook al een aantal van mijn diepste geheimen toevertrouwd….

 

Groetjes,

M&M's en twin

Badge +1

1.hoe oud ben je? 14

2. Doe je aan aftrekken Ja

3. Lengte piemel Slap 10 cm - Stijf 13 cm (paar maanden geleden voor het laatst opgemeten)

4. Maat van je onderbroek Geen idee

5. Heb je een sixpack Nope

6. Ben je een keer betrapt Gelukkig niet

7. Slaap je naakt Nee

8. Wanneer heb je voor het laatst afgetrokken  Vandaag

9.heb je een vriendin Nee, nooit een relatie gehad

10. Heb je al schaamhaar Een hele bos zelfs, laatst voor het eerst geschoren

11. Heb je wel eens een stijve in een ongemakkelijke situatie gehad Best vaak op school

12. Ben je nu geil Nu niet

13. Ga je nog nog aftrekken vandaag Staat niet op de planning

Reageer