Skip to main content

Jongens vraag staren

• November 1, 2025
  • 27 reacties
  • 1916 Bekeken

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3

Jongens een vraag

Waarom kijken  zo naar ons borsten al we leuk topje of jurkje of  bikini aan hebben of dat we strakke legging  aan hebben dan kijken jullie ze naar onse billen waarom mogen we geen leuke kleiding dragen waarom moet we als oma's er bij lopen.
Waarom dat staren als aan het zwemmen bent dat ze recht je borsten inkijken ze gaan er echt niet uit vallen hoor 

27 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • November 1, 2025

dag merelgeil

er zijn een paar meisjes die wel een grote kont en tieten hebben en daar kijk ik wel naar

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

Tja, we blijven toch jongens 😅

Als je het vervelend vindt, wat ik goed snap!!, kan je er wat van zeggen?

Sorry namens alle jongens.

Liefs 

PS: waarom kijken meisjes dan ook naar ons?

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • November 2, 2025

Hey, ik als jongen vind even kijken heel normaal, staren niet. Doe ik zelf ook niet. Je hoeft er zeker niet als een oma bij te lopen hoor. Sommige jongens moeten blijkbaar zo doen en ik vind dat ook niet kloppen. Een oplossing heb ik niet want helaas kun je weinig veranderen aan het kudde gedrag van veel mensen. Ik herken wel wat je vertelt. Zelf ben ik een jongen met "vrouwelijke" uiterlijkheden (lang haar,  ik heb van mezelf lange wimpers, vollere lippen, ze zeggen ook meisjesachtige benen) en ik vind dat zelf prima en voel me er normaal bij. Ik draag vaak korte of  outdoor broeken en evenzo goed een rokje en ja vooral dan krijg ik ook de blikken en veel commentaar. En ik weet wat je bedoelt met dat aangestaard worden. Het heeft denk ik te maken met iets dat "apart" is,  vreemd is,  maar zoals jij zegt naar borsten kijken ja dat is ingebakken denk ik. Maar dan vind ik zelf eventjes snel kijken heel iets anders dan gluren en staren alsof je in een etalage iets staat te bekijken. Ik geef zeker toe dat ik een mooi lijf ook prettig vind om te zien maar uit respect zal ik nooit "hijgend en kwijlend" naar een meisje gaan kijken uitgebreid, zoals sommige heren blijkbaar goed vinden. Ik vind dat primitief en respectloos. Houd gewoon je fatsoen als jongen vind ik. Trouwens mijn vriendin zegt inderdaad dat meisjes onder elkaar ook wel kunnen staren (i know) maar ergens komt dat anders over ofzo. Zo weet ik van een jongen die in een straf situatie gefixt moest stil staan in gymkleding dat hij ook uitgebreid hardop hoorbaar besproken en beoordeeld en uitgelachen werd door een drietal meisjes. Zelf stond ik eens  heel lang op de gang op de basisschool en kreeg daar de meeste lachbuien over me heen van meisjes terwijl de jongens bijna niks zeiden.  Wel iets anders natuurlijk maar ook niet leuk. Qua kijken en staren heb ik ook ervaringen, alhoewel de comments van jongens vaak agressiever zijn kunnen meiden ook hard gaan hoor. Dat wel. Maar dat hoor je in het algemeen misschien toch minder dan andersom. Het onfatsoenlijke getuur van sommige jongens is echt niet goed, dat ben ik met je eens. En ook dat het toch meestal door jongens gebeurt. En zeker ook met je eens dat het niet moet, ongemakkelijk voelt en heel vervelend is! Van wie dan ook. Denk ook dat het misschien voor een meisje nog extra kwetsbaar voelt, dat begrijp ik zeker. Het zou gewoon niet moeten gebeuren! 

Ik draag trouwens ondanks dit gedoe gewoon wat ik wil en ik hoop dat jij dat ook kunt blijven doen! 👍🏼😘 Heel verhaal sorry maar hart onder de riem voor je! 

Liefs, Tover xxx

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • November 2, 2025

Sorry, kijken gaat vaak vanzelf als er een meisje langsloopt die er echt goed uitziet. Ik ben het met je eens dat staren niet hoort. Van allebei de kanten niet trouwens. Ik heb bij gym vaak genoeg gezien dat sommige meisje bepaalde jongens bijna met de ogen aan het uitkleden waren.

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • November 3, 2025

Hoi

Ik (jongen ) sluit mij aan bij het goede genuanceerde betoog van ​@Tover01 . Zo uitgebreid bekeken en besproken worden is heel pijnlijk en beschamend, weet ik zelf ook.

En zeker de laatste opmerking is ook de mijne. Over de kleding. En dat het niet hoort en als jongen je gewoon je fatsoen hoort te houden. Helemaal eens met dat. 

Groetjes liefs Tartan X 

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • November 3, 2025

Hey 

Misschien komt ook dat ik best stevig borsten  heb en  niet opschepperig bedoeld ik ben wel een mooi meisje om te zien 

@Tover01  en je hebt gelijk over kleinding  dat zekker wat mooi vind en mij mooi staat doe ik aan 

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • November 5, 2025

Het is soms ook best wel raar dat op leeftijd komt dat je ook ziet dat oudere jongs en mannen naar  je zitten te kijken of staren. En Ik vint zelf het raarste als je in bikini  loopt op vakantie of hier  in het  zwembad  dan staren ze echt 

Forum|alt.badge.img+3

Jongens een vraag
Waarom kijken  zo naar ons borsten al we leuk topje of jurkje of  bikini aan hebben of dat we strakke legging  aan hebben dan kijken jullie ze naar onse billen waarom mogen we geen leuke kleiding dragen waarom moet we als oma's er bij lopen.
Waarom dat staren als aan het zwemmen bent dat ze recht je borsten inkijken ze gaan er echt niet uit vallen hoor.

hoii

ik wil even iets zeggen je maakt zoals veel mensen overhaaste generalisatie je scheert alle jongens over een kam (is niet zo prettig). en als ze naar je kijken kan je het ook als een compliment zien. denk maar zo wat ze zien hebben ze nog niet. 

verder zegt niemand dat je geen "leuke kleding'’ (wat voor iedereen anders is dus klopt niet helemaal maar goed) aan mag daar kies je zelf voor als je je als een oma er bij loopt. je hoeft je er niks van aan te trekken en kan gewoon aandoen wat je wil in principe (dus is eigenlijk onjuiste beredenering x2 haha). en je praat met '’mogen wij'’ voor andere mensen en misch voelen andere hier zich weer anders over.

Hey 

Misschien komt ook dat ik best stevig borsten  heb en  niet opschepperig bedoeld ik ben wel een mooi meisje om te zien 

@Tover01  en je hebt gelijk over kleinding  dat zekker wat mooi vind en mij mooi staat doe ik aan 

ik vind het mooi om te zien hoe je eerst een vraag stelt die niet klopt want '’naar ons kijken'’ zeg je dus iedereen binnen een bepaalde groep. en je het nu weer op je zelf betrekt en dan een reden geeft dus eigenlijk was er in jou geval geen vraag dan haha?

verder was het probleem dat je geen '’leuke'’ kleding aan kon er dus helemaal niet want het boeit je niet je doet aan wat je wil.

mijn conclusie maak alsjeblieft ergen geen probleem van als het het eigenlijk niet is. er zijn al genoeg problemen op de wereld.

o en tip als je er last van hebt zeg het dan!

groetjes

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • November 30, 2025

Eigenlijk kort gezegd betekend dat dat je iets mooi’s aan hebt of dat je gwn een mooi uiterlijk hebt.

En als het de hele tijd de zelfde persoon is dat is hij waarschijnlijk verlieft op je! 

Groetjes

Wout

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • November 30, 2025

@Wouttjehhhh Wel een raar manier om te laten zien dat iemand knap is en mooi kleiding draagt 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • January 30, 2026

Ik kijk ook naar meiden maar dan denk zo die ziet er goed uit kan je ook als compliment opvatten haha

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • January 30, 2026

hoi, heel kinderachtig antwoord maar ik denk zelf dat dingen zoals tieten en een kont een aantrekkings kracht hebben naar ons jongens. en wij jongens zijn vervolgens natuurlijk ook niet heel goed opgevoed door het feit dat we het niet negeren maar juist aanstaren

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • January 31, 2026

-onnodige quote verwijderd--

@Jxo-10 Ik vind soms als ik leuk jurkje of ik heb een bikini aan dat zitten ze te kijken of ze niet er uit vallen  

Jeffrey
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • January 31, 2026

--onnodige quote verwijderd--

@Merel12345 Ik begrijp wat je bedoelt ik was daar met mijn zusje in zwembad waar  we weekend je zijn  somge jongens zaten echt  te staren naar borsten en naar billen  waar ik bij stond  kan ik hier van zegen 

nissangtrje
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • January 31, 2026

jongens blijven jongens

• January 31, 2026

Als jullie je uitdagend kleden dan kun je ook verwachten dat wij jongens naar jullie gaan kijken😉blijf het ook vooral doen🍆… soms dan haha

Jeffrey
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 1, 2026

Als jullie je uitdagend kleden dan kun je ook verwachten dat wij jongens naar jullie gaan kijken😉blijf het ook vooral doen🍆… soms dan haha

Hey  snap dat ze kijken als mijn zusje uitdagende bikini draagt met  die strings broekjes aan heeft  en  ze heeft best grorte rondingen en billen ook het  is echt een  mooi meisje ik geef toe zelf kijk ik ook 

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • February 1, 2026

@Merel12345 Ik begrijp wat je bedoelt ik was daar met mijn zusje in zwembad waar  we weekend je zijn  somge jongens zaten echt  te staren naar borsten en naar billen  waar ik bij stond  kan ik hier van zegen 

Hoe vint ze zelf als jongens naar haar kijen in bikini 

Jeffrey
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 2, 2026

@Jeffrey 

Ze weet dat ze  knap met best grote cup  ze heeft rond de cup E 

Two-Time
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • February 6, 2026

@Merel12345 het kan geen kwaad als het je echt lastig valt om het te zeggen dat je dat niet wil 

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • February 6, 2026

@Merel12345 Hey  als ik met vriendinnen aan zwemmen ben moet ik maar ze laten kijken het liefst willen ze dat je zonder je bikini topje daar bent. Ik weet ook wel dat mijn cup DD niete missen is 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • February 7, 2026

@Merel12345 

Ja ik kijk ook naar oudere vrouwen zoals oma s haha sommige zien er echt nog heel goed uit en dan is het ook leuk om naar te kijken 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • February 7, 2026

Hey,

Ik ben een jongen en soms betrap ik me er ook op dat ik naar meisjes begin te kijken als ze er mooi uitzien of mooi gekleed zijn.

Als jullie een beetje sexy gekleed zijn valt dat bij ons snel op..

We proberen jullie zeker niet te beledigen of echt creepy te doen.

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • February 7, 2026

@Varkentje 

Ja man vinden ze stiekem ook wel leuk haha

Jeffrey
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 7, 2026

@Varkentje

Hey ik begrijp hem wel  gisteren avond was ik bij mijn vriendin thuis en ze had jurkje met grote V hals aan met een diepe inkijk  wat haar mage sexy stond