Vraag

jongens verleiden

  • 8 May 2023
  • 6 reacties
  • 541 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Hoi,

ik ben een meisje van 15 en ik ga deze zomervakantie naar Zuid-Frankrijk.

Dat betekent dus zon, zee en stránd! En dat betekent dus hele dagen lekker zwemmen en zonnen, maar ik ben na 5 jaar (!) weer single ik wil graag wat jongens versieren.. voor de jongens onder ons, wat vinden jullie sexy? Of beter gezegd, wat vinden jullie er geil uitzien bij meisjes? wat vinden jongens leuk om te zien? Want dat is natuurlijk het doel als je begrijpt wat ik bedoel… ik hoop op goede g3ile en s3xy  tips!

  • @Isabellie
  • #sexysummer

6 reacties

Badge

Ik ben ook 15 en ja zoizo kijk k eerst naar de lach dan ja het lichaam zeg maar en dan de ogen. Dus ja wat vinde wij tof, een strakke jurk, mooi topje, en op strand een mooie bikini ofc 

Reputatie 7
Badge +17

Veel jongens kijken sws naar het uiterlijk. Dus ja, je kunt je leuk aankleden en zo maar blijf wel jezelf.

Probeer gewoon wat vrienden te maken. Dikke kans dat je dan wel een leuke jongen tegenkomt.

Reputatie 7
Badge +9

Tja. Als ik eerlijk mag zijn een goede haar stijl met volume erin vinden heel veel jongens "geil". (Persoonlijk wat minder W or L take)

Kwa goed uitzien.

 

Een goede kledingstijl een beetje een glimlach. Niet over doen dat is eng🥶

En ben niet bang om make up te dragen 9.5 / 10 jongens zullen niet eens weten het verschil tussen iemand met of zonder make-up.

Complimentjes geven, een jongen onthoud complimentjes voor 10 jaar. Ze krijgen ze gwn niet vaak.

Fysiek contact. Perongeluk aanraken of tegen ze aan wandelen. (Zelfde geld hier, doe het niet duidelijk), dat is een keer bij mij gebeurt. Ik probeerde haar zoveel mogelijk te vermijden. Mevrouw pieter ging lekker mn been strelen. Fucking creepy💀)

 

En voor de rest. Ben jezelf draag lekkere maar niet te sterke parfum en sieraden zoals ringen en kettingen zijn nice.

 

Heel veel maar door een paar zul je al "geil voor jongens" worden😆

 

Hoop dat dit heeft geholpen. Later

Reputatie 1
Badge

Zo min mogelijk aan hebben goed insmeren bijv dat je geen uitgedroogde huid hebt en geen nagellak op je tenen en veel vriemelen aan je lichaam als je met een een jonge praat

Reputatie 1
Badge +1

Zoals @Timmey zei een mooie bikini/strakke bikini vind ik altijd mooi 

Reputatie 6
Badge +3

@Isabellie (ik ben 12 en) ik kijk naar een paar dingen:
1. uiterlijk

2. innerlijk
3. ik haat het als meisjes simpen dat ze de hele tijd klef gaan doen
4. als ik het te zien krijg dan kijk ik ook wel naar bikini ect😄

Reageer