Jongens schaamhaar enz.

  • 19 September 2018
  • 20 reacties
  • 639 Bekeken

Reputatie 1
Badge
Hey, ik vroeg me af.....

Sinds wanneer heb je schaamhaar? En hoe oud ben je nu dan? Op welke plek heb je het meeste schaamhaar? Vragen voor mij?

20 reacties

Sinds 12-13 denk ik (ben nu 15) en ik scheer dat dus dat heb ik nu niet echt
Reputatie 1
Badge
Ik toen ik 12 was maar durf het niet te scheren (ben nu 14)?
Hoezo?
Reputatie 1
Badge
Ben bang voor ingegroeide haartjes en dat gaat jeuken
Ja maar je kan ook nog bijknippen
Reputatie 1
Badge
Ja dat doe ik ook soms bij Mn ballen. Want daar heb ik vooral lang haar maar boven Mn piemel heb ik het 1x gedaan en dan zag ik op de ene plek meer huid dan de andere en dat leek op allemaal gaten ofzo dus. Alleen bijknippen op Mn ballen doe ik
Oh ok
Reputatie 1
Badge
En haar boven Mn piemel is niet echt lang dus. OH en ik knip het haar OP Mn piemel
Want het haar op Mn piemel vind ik gwn niet zo mooi, heb liever Mn lul helemaal kaal?
Ja dat is ook lekker glad enz. Daarom scheer ik dat ook
Reputatie 1
Badge
Ja idd, vooral met aftrekken is dat lekker. Trouwens, mag ik wat vragen?? gwn over aftrekken hoor
Tuurlijk
Reputatie 1
Badge
Ik doe soms na klaarkomen Mn sperma over Mn piemel zodat het lekker glad word. Mijn vrienden verklaarde me voor gek. Letterlijk?. Is toch niet zo raar?
Nee valt mee maar dan ben je toch al klaargekomen? Ga je daarna nog een keer rukken ofzo?
Reputatie 1
Badge
Nee gwn nog even door rukken om het af te leren zeg maar. En wat ik zei eerder, ik doe het ook op Mn ballen want dat voelt gwn lekker om te masseren
Ja snap ik wel hoor
Reputatie 1
Badge
Maar goed, kan ook aan Mn vrienden liggen. Mijn vrienden plagen me soms omdat ik kleiner ben (1.57m) dan hun?????

Thx voor helpen
Geen probleem ?
Sinds mijn 11de schaamhaar, ben nu 13 en heb wat op mijn ballen en boven de piemel
Sinds ik 9 was ofzo, ik trim het elke week anders jeukt het zo
Reputatie 1
Badge +2

Hey, ik vroeg me af.....

Sinds wanneer heb je schaamhaar? En hoe oud ben je nu dan? Op welke plek heb je het meeste schaamhaar? Vragen voor mij?

Ik was 11 

Reageer