Skip to main content

Ik heb het dus de laatste tijd dat ik het fijn vind dat jongens naakt op mijn gezicht zitten maar ook meisjes ze mogen dan ook alles doen en zo lang mogelijk is er hier iemand die dat wilt doen 

Hier is niks mis mee toch? Als je dit zelf wilt? Vraag me alleen wel af hoe je een jongen naakt op je gezicht wilt laten zitten? Lik je dan iets? Zoja, wat?


Hier is niks mis mee toch? Als je dit zelf wilt? Vraag me alleen wel af hoe je een jongen naakt op je gezicht wilt laten zitten? Lik je dan iets? Zoja, wat?

Nee hoor voor de rest niet veel 


@Mich maar hoe laat je hun op je gezicht zitten dan? Zit er iets van hun in je mond of lik je iets ofz?


@Mich  Wat bedoel je juist met ze mogen dan ook alles doen ? Ben een meisje trouwens.


Ik heb het dus de laatste tijd dat ik het fijn vind dat jongens naakt op mijn gezicht zitten maar ook meisjes ze mogen dan ook alles doen en zo lang mogelijk is er hier iemand die dat wilt doen 

Prima dat je dat fijn vindt maar hier ga je niemand vinden, je mag geen contactgegevens uitwisselen.


@Mich maar hoe laat je hun op je gezicht zitten dan? Zit er iets van hun in je mond of lik je iets ofz?

Nee gewoon zitten


@Mich  Wat bedoel je juist met ze mogen dan ook alles doen ? Ben een meisje trouwens.

Gewoon alles en het mogen jongens en meisjes zijn


ik wil wel


ik zit totaal niet in dat gebied dus daarom mijn vraag. wat is daar fijn aan?

en @semdepem ook al wil je wel het kan niet omdat je geen gegevens kan uitwisselen hier


Hallo allemaal,


Dit topic wordt gesloten omdat het neigt naar contact zoeken, wat tegen forumregel 4 in gaat:

4. Het vragen om contactgegevens of het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

We willen een veilige omgeving bieden. Daarom blijft het contact enkel hier op ons forum.

 

Groetjes, Britta van de Kindertelefoon