Vraag

jongens hun mening over schaamhaar

  • 18 February 2021
  • 5 reacties
  • 392 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

HAII, 

Heb een vraagje voor de jongens, scheren jullie je schaamhaar. En wat "verwacht" je van een meisje op dat gebied? Kwa scheren ens, wat vind een jongen fijn en voelt zich comfortabel bij?

En voor de meiden, scheren jullie je? En dan alles of alleen bikini lijn? Of iets anders?

 

Hoor t graag x meisje:)


5 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hee

Nou ik heb nog geen schaamhaar (oeps) dus die vraag kan ik niet beantwoorden. Maaaar wat ik van een meisje zou verwachten is dat ze doet waar zij zich zelf comfortabel bij voelt. Dus het maakt in principe niks uit voor mij. Veel jongens willen dan meiden zich scheren omdat het zogenaamd niet fris is ofzo maar dat is een fabel.

Badge

Hey,

Ik ben een meisje en heb al wat schaamhaar. Omdat het winter is en ik een lange broek draag scheer ik mijn bikini lijn niet, maar in de zomer doe ik het wel. Het is niet zo fijn als er wat schaamhaar uit je badpak/bikini komt. 😉 Mijn benen en de rest scheer ik voorlopig nog niet maar dat ga ik misschien deze zomer wel nog doen.

liefs

Lemon_girl 🍋

Reputatie 1
Badge

Hey ik ben een jongen en ik scheer elke week wel mijn schaam haar ik vind dat voor me zelf wat fijner ik vind het daar in tegen wel heel geil als een meisje een soort ja peil naar beneden in schaam haar heeft kusjes 

Reputatie 2
Badge +1

Hey k ben een jongen

En ik scheer mijn schaam haar niet volledig ik laat het een paar mm staan omdat men vriendin dat wil

Dus heb je een vriend of vriendin vraag even wat hij of zij het fijnste vind (als je seks hebt met elkaar anders boeit het niet we ze zeggen) en wat jij het confortabelste vind is het beste

Ik heb liever dat een meisje glad geschoren is omdat het gewoon weg makkelijker is tijdens de seks…

Groetjes JE BOI

Ik ben een jongen en ik scheer mn schaamhaar en het liefst heb ik dat mn vriendin dat dan ook doet

Reageer