Skip to main content

Hallo jongens! Ik heb eigenlijk een vraag aan jullie. Ik zag net op dit forum dat een jongen van 13 iets had geschreven. Hij heeft een kromme penis naar beneden als hij stijf is. Hij zegt daarbij in een reactie dat zijn pik buiten de onderbroek komt bij een stijve. Ik bedoel dus bij de pijpen. Zijn er jongens die dit ook hebben? Of gewoon sws dat je bij een stijve je pik erboven uit komt zonder dat je dat zelf doet? En zijn er wel eens ongemakkelijke momenten dat je dus een stijve krijgt wanneer je dat dus niet wilt?

Mijne is slap al 14cm dus wel is onhandig in een boxer.. stijf steekt hij bij mij ook wel dan uit de boxer. 

De mijne staat stijf recht naar voren met een boogje naar beneden wel in het midden, en bij een stijve komt m’n piemel niet onder m’n onderbroek uit 🙈. Ik krijg niet snel een stijve maar ik heb wel 1 ongemakkelijk moment gehad 

Mijne is slap al 14cm dus wel is onhandig in een boxer.. stijf steekt hij bij mij ook wel dan uit de boxer. 

Bij mij gaat het dus niet vanzelf.  Ik moet het elastiek van de boxer dan effe optillen dan kijkt mijn eikel er net bovenuit.

De mijne staat stijf recht naar voren met een boogje naar beneden wel in het midden, en bij een stijve komt m’n piemel niet onder m’n onderbroek uit 🙈. Ik krijg niet snel een stijve maar ik heb wel 1 ongemakkelijk moment gehad 

@Aubien , mag ik je vragen wat dat ongemakkelijke moment dat was?

@Aubien , mag ik je vragen wat dat ongemakkelijke moment dat was?

@Matthijsje  dat mag. Dat was vorig jaar op een naturistencamping er was een spellen middag waar heel veel kinderen aan meededen en heel veel volwassenen stonden te kijken. Ik werd toen samen met een andere jongen naar voren geroepen als voorbeeld. Van die vrouw die alles uitlegde sprak gebrekkig Engels (was in Frankrijk). Terwijl die jongen en ik ons probeerde in een zak te hijsen hielp die vrouw ons en ze kwam verschillende keren tegen m’n piemel en ballen aan waardoor ik een stijve kreeg. En met dat springen ging het niet weg. Na het springen moesten we weer naast die vrouw gaan staan. Dus ik denk dat er ruim 100 mensen m’n stijve hebben gezien en ik een kop als een biet 

Hahaha, dat kan ik me wel voorstellen! Ik heb het op schoolkamp wel een keer gehad. Maar dat waren maar 5 of 6; klasgenoten. Was in de slaapkamer we sliepen met zijn allen op stapelbedden en ik had een stijve. We waren dus gewoon wakker allemaal maar ik moest pissen en de jongens zagen dus dat ik een stijve had omdat mijn pyjama uitpuilde. Op een gegeven moment na wat bluffen vroeg iemand of ik hem durfde te showen. Ik zei ok als iemand anders dat ook doet. Dat was wel zo dus we gingen naast elkaar op het bed zitten onze knieën. Broek omlaag en hij ook. Begon iedereen te lachen...ik denk wat nu..ik kijk naar rechts en ik zie daar echt een enorme stijve pik die dus echt een stuk langer en dikker was dan de mijne...dat was echt een baal moment..de dag erna werd er natuurlijk over gepraat door de jongens ook tegen de meiden..dat die van mij kleiner was etc... Echt jongen...

Reageer