Hallo iedereen hier is mijn vragenlijst het is ook redeijk kort
1. Hetero of homo hetero
2.lengte lul 15.5cm stijf
Vind je het te klein of te griot5 ik vind het niet heel groot maar ben zeker wel tevreden
3. Heb je ooit al sex gehad met een jongen ik heb alleen een andere jongen afgetrokken maar meer niet
Hoe vond je het wel grappig en geil maar kheb geen gevoelens voor hem
4had hij een grote of kleine lul zijn lul is wel wat kleiner dan die van mij, de zijne is iets van 11-12cm ofzo
5. Wat vind je de ideale lengte voor sex sja het liefst lekker groot echt 21cm ofzo maar kheb nu ook echt wel een chillw lul en ben er wel echt blij mee
Mijn lul is 15.8cm staat schuin naar links en heb een beetje schaamhaar ben Onbesnede wow kheb echt zowat het zelfde alleen de mijne gaat wat naar rechts
6.vind je dat groot of klein sja kheb feitenlijk zowat de zelfde lul wn ik vin het niet groot maar ook zeker niet te klein.
Wat is je eerlijke mening over men lul echt wel prima
7wil je dat je vriendje een grote heeft kwil geen vriendje maar kvind het wel fijn dat ik een grotere heb dan mn beste vriend
8 heb je al is een vriend zijn lul gezien zie vraag 3
9wat was jouw reactie kvond het wel geil en ik heb hem afgetrokken tot klaarkomen
10.hoe groot was zijne zie vraag 4
11 Wat deden jullie erna zie vraag 9
12heeft iemand jouwe gezien ja diezelfde vriend
13 Wat was jouw reactie fappen
14 geilste droom idk een gangbang op straat
15.beste penislengte om te pijpen ik zou denken niet al te groot
16heeft je vriendje een grote of kleine lul again ik heb geen vriendje maar hij had dus een kleinere
17.favo positie idk doggy of cowgirl ofzo
Beste penus lengte voor sex kheb gehoor van vrienden dat ze liever een kleinere penis in hun anus willen omdat dat dan minder pijn doet
Liever dat je vriendje een grote of kleine heeft licht eraan of kleiner of echt veel groter (denk echt aan 20-23cm)