Vraag

Jongens en meiden

  • 31 January 2023
  • 10 reacties
  • 455 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hallo,

ik hoor soms op dit forum verhalen dat jongens met 13 al seks hebben gehad of dat ze al ‘leuke’ dingen hebben gedaan met een vriendin ofzo…
Is het dan raar dat ik nog nooit iets met een meisje heb gehad? Daar ben ik dan namelijk soms wel onzeker over dat ik raar doe ofzo… Ik heb wel een crush op iemand (Daar heb ik een andere Topic over gemaakt) maar ja, wat moet ik met iemand waar ik niet eens weet of ze zich wel voor me interreseert…

Kan iemand me helpen?

Groetjes, EenzameBroMetCrush / ook wel bekend als Jongen van 13


10 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Hey,

het is dus totaal niet raar als je nog nooit iets “leuks” met een meisje hebt gedaan. Ik vind het juist raar dat sommige mensen van 13 dit wel doen.

Reputatie 1
Badge +1

Hey,

het is dus totaal niet raar als je nog nooit iets “leuks” met een meisje hebt gedaan. Ik vind het juist raar dat sommige mensen van 13 dit wel doen.

Het zijn er daarvoor dat dit voor sommigen raar is wel veel die dit doen

Reputatie 7
Badge +17

Hoi nee hoor helemaal niet raar. Van al mn bff’s ( meisjes en jongens) en ook klasgenoten zijn er maar een paar die misschien wel eens een zoen hebben gehad en seks al helemaal niet. Ik ook niet. Komt nog wel en we hebben nog een heel leven ;)

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +19

Ieder op zn tijd. Het is niet raar dat je het nog niet hebt gedaan. Al zou je 18 zijn is dat nog niet erg.  + dat veel mensen op dit forum ook een grote mond hebben en bluffen..

Reputatie 7
Badge +14

hoi @EenzameBroMetCrush,

het is helemaal niet gek en je bent niet raar en je hoeft er ook niet onzeker over te zijn als je nog niet hebt gekust of andere dingen hebt gedaan. Je bent ook zeker niet de enige op jouw leeftijd. In denk zelfs dat de meerderheid nog geen ervaring heeft en als ze wel iets hebben gedaan zal het meestal alleen kussen zijn.

 

Soms vraag ik me wel eens af of ik niet wat vroeg met jongens geëxperimenteerd heb, maar echt spijt heb ik er ook niet van. Het ging altijd vrijwillig en ik heb er leuke en goede herinneringen aan. Misschien kwam het wel omdat ik vaak met jongens om ging die een paar jaar ouder waren, idk.

Vaak was ik ook de eerste voor die ‘oudere’ jongens, dus….ik was misschien vroeg, terwijl zij ongeveer het gemiddelde waren voor een eerste kus en andere dingen, dus het is allemaal mijn schuld dat er verhalen bestaan dat jongeren soms best vroeg beginnen.

Conclusie: niet jij @EenzameBroMetCrush , maar ik ben de uitzondering 😉

Ook nu ga ik nog vaker met iets oudere jongens om dan met leeftijdgenoten, gewoon omdat ik eigenlijk altijd de jongste van mijn klas ben en omdat ik sinds ik verhuisd ben veel omga met vrienden van mijn nieuwe 'broers' die tot 5 jaar ouder zijn. Ik ben hun 'pleegbroertje’, soort van.

Ik ben nu 14,5 en heb nog niet geneukt (ondanks aanbiedingen om het te doen) en ben dat voorlopig eigenlijk ook nog niet van plan. Ik houd mijn poot stijf (ja die wel, dat andere niet) wat dat betreft, maar ik heb wel andere jongens gekust, getongd, afgetrokken en gepijpt en zij mij.

Bij mij was het niet alleen die seksuele handelingen, er was/is meer, ook houden van die jongens, zeg maar, terwijl ik officieel nog nooit echt verkering heb gehad. Het is meer FWB, maar dan wel echt vrienden en niet alleen seks om de seks...het is eigenlijk: hele goede vrienden met af en toe meer. Ik ben niet doorsnee.

 

Jouw tijd komt nog wel. Laat het gewoon op je afkomen en als het goed voelt met een meisje of jongen en jullie zijn er allebei aan toe, dan volgt die eerste kus of wat dan ook vanzelf wel. Het is geen wedstrijd of zou het niet moeten zijn, want dan ga je forceren ‘om erbij te horen’ en dat voelt niet goed. Dan ga je er later spijt van hebben.

 

Als je het leuk vindt om cijfers uit onderzoek naar eerste keer seks enzo te weten, kijk dan eens op:

https://www.sensoa.be/de-eerste-keer-seks-bij-vlaamse-jongeren-feiten-en-cijfers

https://www.sensoa.be/seksuele-ontwikkeling-van-kinderen-en-jongeren

en

https://www.nji.nl/cijfers/seksueel-gedrag

 

Gr. MickeyMouse

 

Ik ben 15 een ik merk dat er ik mijn leeftijd veel verschil zit in waar mensen aan toe zijn.  Ik heb vriendinnen die geen maagd meer zijn en vriendinnen die nog helemaal niks gedaan hebben en alles ertussenin.

Badge

Iedereen heeft zn eigen tijd!! Het heeft mij 13 jaar geduurd om iemand te krijgen (niet dat het zo lang bij jou duurt) maar het kom gwn op zn gemakje naar je toe en dan gebeurt het gwn (1 tip als het gebeurt geniet ervan!!)

Reputatie 1
Badge +1

 

(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

Ik ben nu 13. Voor dat thema staat nog een andere topic op mijn profiel.

Reputatie 3
Badge +3

Ik denk dat heel veel jongens daar over opscheppen of stoer willen doen terwijl ze zelf ook nog geen seks hebben gehad. ik ben 14 en heb het ook nog niet gedaan (ik wil het wel heel graag) en m’n vrienden ook niet denk ik.

Reputatie 2
Badge +2

Het is absoluut niet raar. De een is er nu eenmaal vroeger bij als de ander. Ik denk ook dat het te maken heeft met je omgeving. De een wordt gestimuleerd om geen seks te hebben (ik denk vaak gelovige mensen ) de ander wordt hier juist vrij in gelaten en soms zelfs gestimuleerd. Ga altijd uit van je eigen gevoel. Als je het gevoel hebt er aan toe te zijn kun je seks hebben als je dat wilt. Laat je nooit door anderen onder druk zetten om het doen.

Reageer