Skip to main content

Zal het kort proberen te vertellen: ik heb een maat die zijn ouders hebben een gigantische tuin wel 100m lang en 10m breed ofzo. Alles gras en hoge struiken en bomen aan de kanten. Omdat ie verjaarde mochten we gisteren kamperen in die tuin, tent erop heel "kamp" gebouwd weetjewel enzo, dus die vriend en ik en nog een jongen die ik half kende. Was super leuk (en zijn ouders niet thuis) en veel gelachen en ook wel een paar Bacardi breezers gedronken maar niks overdreven, BBQ proberen te doen (deels verbrand haha). Dan chillen en dan in die tent. In de nacht lagen we al dichtbijeen en dus om het kort te houden: we lagen met 3 in onderbroek in het donker echt tégen elkaar en zijn beginnen strelen en kussen, zelfs tongen, maar geen seks of rukken fzo. Wel gingen de onderbroeken uit en hebben we verder gedaan naast elkaar op elkaar, wel een uur of nog langer strelen en ik vond het echt  FUCKING ZALIG, het was zo fijn en er was een soort seks sfeertje maar dat is niet gebeurd, wel dus OVERAL strelen en likken, voelen en kussen en al. Volgende ochtend dus wakker, niemand zei er iets over, onderwerp werd vermeden, zeker geen ruzie wel nog topgoeie sfeer. Ik heb dus vanaf nu super interesse in dit, besef dat t wss maar 1 keer zal gebeuren omdat alles zo spontaan ging. Ik wil dit dus meer doen maar ik weet dat veel andere vrienden dit absoluut NOOIT zouden willen. Alhoewel het dus niet echt seks was maar zo fucking nice om te doen. Vraag: hoe kan ik dit nog eens doen - Ikzelf heb geen grote tuin en al helemaal geen tent enzo. Zou ik mijn maatje gewoon vragen om dit nog is te organiseren - maar hij weet natuurlijk best wat er gebeurde en ik wil ook nie de indruk geven dat het me expres daarom te doen is. Beetje in de war dus. 

@Erikske die andere 2 jongens staan er dus ook voor open en of dit nog een keer zal gebeuren, die kans is best groot. Ik zou het een beetje “warm” houden naar die jongens van wat er toen gebeurde wie weet gebeurt het weer en misschien ook wel meer. Jullie moeten gewoon aan elkaar wennen wat jullie van elkaar accepteren. Hebben jullie elkaar naakt gezien of alleen gevoeld aan elkaar? Ik bedoel dus ook de piemels


@Aubien  ik denk wel dat ze er voor open staan maar het kan ook een once-in-a-lifetime-gebeurtenis zijn en de sfeer de drank en het goei weer zullen er ook wel mee temaken kunnen hebben. Het was zooo intens. 

Het was nogal donker in die tent maar ja naakt en je kon alles goed zien en voelen ,heel de body echt overal . Maar dus geen real seks kwa rukken fzo. Had nooit gedacht dat een jongen zo’n zacht lijf kon hebben :-) 

Hebben andere jongens (of meisjes) dit ook al eens beleeft vraag ik me af? En is het dan goed afgelopen ik bedoel geen gezeik of schaamte achteraf? 💋


@Erikske als jullie maar genoten hebben en ja het weer speelt zeker een rol. Ja ik maak zoiets wel vaker mee, een paar dagen geleden nog 


Dat zou ik ook wel willen doen want het lijkt me super erotisch en leuk en seks hoeft er ook niet per c bij toch.  

Misschien zoals Aubien zei haal het onderwerp heel voorzigtich aan bij die jongens, maar als je ziet dat ze er spijt van hebben dan niet aandringen: maar je kan ook gewoon voorstellen om nog eens te kamperen in die tuin of elders, dus een tweede party en wie weet gebeurt er dan hetzelfde nog eens. Maar mss ook niet dus niet teveel plannen maken op voorhand. Suk6 


@Erikske misschien ook een idee met dezelfde opstelling als de eerste keer maar dan een kampvuurtje maken (als het donker is) om bij het kampvuurtje al naakt te gaan 


Voor wie het interseert: we gaan weer een kampeerparty doen in de tuin volgende vrijdag, om het eind van de zomer te vieren zogezegd, hopelijk regent het niet.. Met dezelfde jongens maar met nog een vierde erbij, dus ik weet niet hoe het gaan aflopen. Als er deze keer niks gebeurt dan is het niet erg. @Aubien Een kampvuur mag niet van de ouders maar we hebben wel lampen en lantaarns en zo en als het goed weer is dan zetten we een kinderzwembadje 🙂 met een stel palen met doeken er rond 


@Erikske 

 

Laat maar weten wat jullie gedaan hebben ben wel benieuwd 👍


@Aubien Iets gelijkaardig is weer gebeurd, alles cool en soft, lekker eroties, twas wel beetje anders  omdat die andere jongen erbij was maar twas toch super , top dag/avond/nacht gehad, veel lol gemaakt, meer kan ik hier niet zeggen 😄😋😎 

 


-Onnodige quote verwijderd door Kindertelefoon-

@Erikske oke mooi, vond je het van de ene kant niet jammer dat er niet meer is gebeurd of vond je het goed zo


@Aubien nee ik vind het goed zo, super tof en nét geen “seks” weetjewel, dan blijf je vrienden en achteraf geen spijt. Van mij mocht er wel meer, maar hoeft niet. Maar we mogen er hier op het forum nie blijven over kletsen.  🙃


Reageer