Vraag

Jongens/bi/lesbisch, vinden jullie mij denken jullie aantrekkelijk?

  • 18 February 2024
  • 7 reacties
  • 205 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Hi, 

Ik zou graag willen weten of jullie mij aantrekkelijk vinden omdat ik best onzeker ben over mezelf.

Ik ben 12 jaar, Ik heb halflang lichtbruin haar en donkerbruine ogen. Ik ben 1.63 lang. Ik heb cup B en een best wel grote kont. Mijn schaamhaar is Donkerbruin van kleur en warrig/ krullig. 

Zouden jullie dit asjeblieft willen laten weten?

 

Groetjes Tomaatje


7 reacties

Reputatie 1
Badge

Hoi 

Ik ben zelf homo dus zou hier niet echt iets bij moeten voorstellen

Maar je hoeft niet onzeker te zijn je zal ooit wel een vriendje/vriendin vinden dit kan over een jaar zijn 2 jaar of zelfs over een week

 

Reputatie 7
Badge +7

Ik ken je niet qua innerlijk, ik weet niet hoe je er daadwerkelijk uit ziet, dus ik weet het niet.

Lengte is voor mij (een jongen van 14, 1.71m), iets te kort, heb liever ongeveer even lang als mijzelf maar je moet nog groeien, en sommige jongens houden van kortere meisjes, dus mijn mening zegt niks.

Grootte van m’n kunt boeit mij niet.

Zorg er voor dat je voor de rest er gewoon gezond en hygiënisch uit ziet, dan komt het goed!

Reputatie 2
Badge

Hey, 

Uiterlijk is niet het enige wat uitmaakt, je gedrag en karakter ook. Daar kan ik nu niks over zeggen maar in het algemeen ben je lang voor je leeftijd, heb je bovengemiddelde borstgroei en volle billen (blijkbaar ontwikkel je gewoon snel) en ik denk dat veel meiden daar best nog wel eens jaloers van zijn. Schaamhaar hoef je echt geen zorgen over te maken, dat is niet iets wat iedereen ziet en dat duurt (hopelijk) nog wel even. 

Reputatie 7
Badge +9

Ik ben een gay girl en vind je persoonlijk niet zo aantrekkelijk.

Je bent sowieso 2 jaar jonger wat ik onprettig vind. Van je uiterlijk hoe je dat beschrijft is ook niet zo mooi (is mijn mening). 

Zelf hou ik meer van ouder dan mij, kleiner dan mij (wat jij bent) en zoveel mogelijk plat.

Reputatie 2
Badge +3

Hi, 

Ik zou graag willen weten of jullie mij aantrekkelijk vinden omdat ik best onzeker ben over mezelf.

Ik ben 12 jaar, Ik heb halflang lichtbruin haar en donkerbruine ogen. Ik ben 1.63 lang. Ik heb cup B en een best wel grote kont. Mijn schaamhaar is Donkerbruin van kleur en warrig/ krullig. 

Zouden jullie dit asjeblieft willen laten weten?

 

Groetjes Tomaatje

Je bent perfect hoe je bent aan je uiterlijk kan je niks ik kijk veel naar het innerlijk natuurlijk ook uiterlijk.

Jou borsten zijn prima voor jouw leeftijd en veel jingens vinden kleine meisjes schattige haha. Je bent mooi hoor 

Alleen tip: scheer regelmatig je schaamhaar 

Mvg xx 

Hi, 

Ik zou graag willen weten of jullie mij aantrekkelijk vinden omdat ik best onzeker ben over mezelf.

Ik ben 12 jaar, Ik heb halflang lichtbruin haar en donkerbruine ogen. Ik ben 1.63 lang. Ik heb cup B en een best wel grote kont. Mijn schaamhaar is Donkerbruin van kleur en warrig/ krullig. 

Zouden jullie dit asjeblieft willen laten weten?

 

Groetjes Tomaatje

Klinkt mooi en leuk lengte en cupmaat zelfde als ik 😛.. Heb je er wel eens aan gedacht je schaamhaar te scheren?.. Hoeft niet perse, maar ik doe het soms.. Vind het wel fijn. En jongens vinden het ook lekker. 

Reputatie 1
Badge

Mij lijk je wel aantrekkelijk kwa uiterlijk :)

Maar we kennen niet je karakter en dat kunnen we dus niet beoordelen :| 

Reageer