Vraag

Jongen wil seks met mij?

  • 5 January 2017
  • 6 reacties
  • 1262 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik snap al een tijdje met een oudere jongen maar hij praat de heletijd over seks en over hoe mooi ik ben en dat ik mooie langen harem heb en dat ik het niet moet afknippen omdat jongens dan niet aan me haren kunnen trekken tijdens het pijpen wat hij dus zegt maar hij heeft een vriendin en zegt dat ie de seks van zn vriendin niet meer "lekker" vind omdat ie het dus al best vaak met haar heeft gedaan maar wel het dus om gaat is dat hij de heltijd over seks praat en hoe ik het zal doen tijdens de seks en hij wilt het ook met mij doen maar wat moet ik doen?

6 reacties

Het hang een beetje af van je leeftijd, en wat je zelf voelt voor hem.
Als je zelf vind dat je oud genoeg bent, en dat je verliefd bent, zou ik hem eerst gewoon ontmoeten, en daarna verder experimenteren.
Nooit of te meer afspreken met hem om sex met hem te hebben
1) als hij veel over sex praat tegen jou is het voor mij duidelijk dat hij je alleen maar wilt om mee te seksen
2) beetje sneu voor die vriendin
3) als je niet precies weet hoe hij eruit ziet kan het wel is een nare verrasing worden
4) Ik weet niet hoe groot het leeftijdsverschil is, hoe oud jij bent en hij is,maar miss is het wel een pedo
Hallo Jessa01,

Het gaat natuurlijk om wat jij wilt. Jongens kunnen vaak opdringend zijn als het gaat om seks. Laat je niet forceren om seks met hem te hebben. Maar als jij het zelf wilt doe het dan vooral. Je hoeft je niet schuldig te voelen t.o.v. zijn vriendin. Hij is degene die vreemd gaat. Ik weet niet hoe groot jullie leeftijdsverschil is maar als er meer dan drie jaar tussen zit zou ik toch overwegen om er van af te zien. Echter nogmaals de keuze ligt bij jou, als je zeker wilt weten wat hij van je wilt dan moet je dit gewoon vragen.

Groet,
Sukkel in Nood
als ik jou was zou ik hem vergeten, hij wilt je wss alleen maar gebruiken voor de seks en als je met hem krijgt, zal hij wss ook uiteindelijk op jou vreemdgaan. ik zou het trouwens ook aan zijn vriendin vertellen
Precies wat s123 zegt als ik jou was zou ik hem vergeten.
Niet doen!!

Loverboyysss are dangerous!!?

Reageer