ik wil graag een jongen in zijn onderbroek zien maar waar kan ik dat doen
p.s geen reacties van sportschool of club ofzo
Heyy
Denk dat er in google afbeeldingen wel genoeg foto’s te vinden zijn van mannen in onderbroek. Of bedoel je echt een jongen van -18, in dat geval heb ik geen idee waar je moet zoeken.
Groetjes
Kaas123
Hi Anoniem277,
de meeste jongens hebben op straat en op school meer dan alleen een onderbroek aan. Dus, daar ga je ze niet tegen komen.
Waar je ze wel tegen kan komen is op plekken waar ze zich omkleden, maar je wilt geen antwoorden over sportschool en sportclub, dus dan blijft er niet zo heel veel meer over, behalve het omkleden voor gym op school. Tenminste, als je jongens irl in onderbroek wilt zien.
Enige zou nog zijn als je samen met vrienden omkleedt, als ze bij jou logeren of jij bij hen of als jullie omkleden voor het zwemmen, thuis of in het zwembad.
Als je plaatjes van jongens in onderbroek wilt zien, dan kun je die gewoon op internet vinden. Sommige merken tonen alleen plaatjes van onderbroeken, dus zonder dat die gedragen worden door iemand op de foto. Er zijn ook nog genoeg merken die gewoon jongens van allerlei leeftijden tonen in onderbroek of zwembroek, sportkleding enz.
Als je op google zoekt naar ‘ondergoed jongens’ of zoiets en je kijkt bij afbeeldingen, dan zie je er al staan. Of op sites van merken en dan bij jongenskleding ofzo.
Zelf doe ik al jaren met mijn twin fotoshoots van kleding, zowel onder- als bovenkleding, dus ik weet dat er foto’s van op internet staan en in folders en catalogi.
Groetjes,
M&M’s
Je kan mij in me onderbroek/boxer zien of je gaat naar inter
Hi Shisha,
Je kan mij in me onderbroek/boxer zien of je gaat naar inter
ja, mij ook, als je weet op welke foto's ik sta, maar dat mogen we hier toch niet vertellen
Groetjes,
M&M's
Gezien bovenstaande reacties, willen wij jullie graag wijzen op forumregel 7:
Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.
Het uitwisselen van contactgegevens en dating van forumleden via het forum van de Kindertelefoon is niet toegestaan. Ook het forum gebruiken als chat is niet toegestaan. Onder dating valt elke vorm van contact buiten het forum.
je zou inderdaad online kunnen zoeken of op een zwembad dan lopen ze in hun zwembroek ik weet niet of je daar ook geil van wordt
je zou inderdaad online kunnen zoeken of op een zwembad dan lopen ze in hun zwembroek
ja, in een zwembad en dan vooral bij wedstrijdzwemmen lopen ze in speedo's of iig strakke zwembroeken met en zonder pijpen
Zelf hadden twin en ik altijd een speedo aan. Nu nog steeds bij gewoon zwemmen in het zwembad.
Groetjes,
M&M's
Je zou kunnen vragen of een vriend mee wil zwemmen en dan samen in 1 hokje omkleden
Die van mij zou je ook wel zonder onderbroek mogen zien maarja je mag helaas geen contact gegevens uitwisselen hier.
kijk in de spiegel…..
Op internet zijn ze wel te vinden. Op insta krijg ik vaak meiden foto’s aanbevolen maar soms zit er ook random een foto van een jongen tussen.
Hallo je heb bij meeste zwembaden een keer per week een snel zwem uurtje voor kinderen de meesten dragen dan een strakke speedo
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.