Jongen gekust

  • 21 November 2018
  • 4 reacties
  • 600 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Een paar uur geleden ging ik met mijn fiets naar een park gewoon omdat ik me verveelde ik ging even zitten om te kijken of iemand iets had gestuurd naar mij want ik check heel vaak mijn Instagram niemand had iets gestuurd maar toen ik opstond zat er een jongen naast mij ik vond hem eigenlijk wel knap (btw ik ben BI) en die jongen zij hey ik ben BI wil je vrienden zijn ik keek naar hem en ik zij tuurlijk maar wel een rare manier om je voor te stellen een uurtje later zij ik dat ik ook BI ben hij zij dat hij een crush op mij had in een klein stemmetje ik keek naar hem en zij om eerlijk te zijn ik ook op jouw we keken in elkaars ogen en plotseling kusten hij mij en om eerlijk te zijn vond ik het niet erg ik vond het zelfs fijn toen hij weg moest gaf hij mij een knuffel en lachte hij naar mij ( ik dacht dat ik mijn verhaal hier wel op kon zetten en ik geaccepteerd word hoe ik ben EINDE 😘😘😘)

4 reacties

Het is toch wel wat . Een vreemde jongen die je aanspreek en zeg ik ben bi . Ik zou schrikken en weg rennen . En niet meteen kussen of zo . Hoe voel jij je er nu bij ?
Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon

Voor die kus hebben we een uurtje of 4 gepraat (de kus was zonder tong)
Ik zou zeggen dat als je je er veilig en goed bij voelt misschien een keertje met hem moeten praten over wat er is gebeurd.
misschien komen jullie er uit om het een tijdje te proberen en misschien kom je er zo wel achter hoe je er nu echt over denkt.
Als je zeker weet dat je dit wilt dan zou je dat tegen hem kunnen zeggen en als je het toch niet wilt zeg je dat gewoon tegen hem.

ik heb ook een soort van liefdsprobleem je kan bij relaties en liefde opzoek gaan naar de topic: ik ben verliefd op een jongen in mijn klas. Wat moet ik doen?

en laat het me weten of het goed komt met jou en hem.
Wat leuk! Ik ben echt blij voor je.

Reageer