Vraag

jongen een jongen verkering vragen

  • 19 July 2022
  • 8 reacties
  • 186 Bekeken

Badge

Ik ben een jongen en ik wil een jongen die ik leuk vind verkering vragen maar ik weet niet hoe dat moet maar ik wil het nogal op een sexuele manier doen anders is maar saai. 

Hij blijft slapen gaan samen in 1 bed slapen dus moet ik het dan vragen idk maar ik weet helemaal niet of hij het zelfde voelt ik denk van niet maar je weet nooit we gaan ook wel wat leuks doen spannend en zo ma ik weet het niet goed dus daarom vraag ik het aan andere mensen

Btw hij is ook bi dus daar is geen probleem mee ben gewoon bang als ik hem vraag of hij dan dat raar vind en dat hij geen vrienden meer wil zijn dus ja ik weet niet wat te doen kunnen jullie mij helpen reageer zo vlug mogelijk aub hij komt morgenavond al dus aub schiet op ik heb er veel te veel stress voor kan er iemand in heel het Forum vertellen wat ik moet zeggen of doen btw ik en hij zijn 12


8 reacties

Reputatie 2
Badge +3

Ik heb zelf geen ervaring mee maar omdat hij bi is denk ik dat hij niet ineens geen vrienden meer wilt zijn, ik zou het een beetje op bouwen door het over seks te hebben en dan vragen wat hij daar over vind en als je er een goed gevoel over hebt het vragen.

Badge

@kaasanonymous 

Ik heb al met hem over seks gebabbeld maar elke keer denk ik van nu beter niet en ik wil het wel wat spijt zeggen

 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.

Reputatie 2
Badge +3

Uitstellen heeft eigenlijk geen nut, ik weet dat het heel spannend is maar als je hem echt leuk vind dan moet je het vragen want waarschijnlijk denkt hij het zelfde erover maar durft t ook niet te vragen. Dus ik zou het vragen als ik jou was

Badge

@kaasanonymous 

Maar hoe ik wil op een spicy manier.

 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon

Badge

Bouw het rustig op, stel evt de vraag of hij een relatie met een jongen ziet zitten. 
 

misschien wilt hij niet gelijk sexuele handelingen doen maar alleen verkering, accepteer dat! 
 

laat maar weten hoe het is gegaan en of we nog meer kunnen helpen? 

Reputatie 2
Badge +3

Maar ruk je samen met hem want zo ja kan je het tijdens het rukken vragen of zo iets ik heb er zelf geen ervaring mee

Reputatie 2
Badge +3

Je kan ook iets doen zoals doen durven of de waarheid. En na een tijdje meer seskueel spelen en dan op een gegeven moment vragen wat hij van je vind.

Badge

probeer het met doen durf of de waarheid het is een klassieker die altijd werkt

 

Reageer