Vraag

jongen doet dingen

  • 28 March 2022
  • 6 reacties
  • 879 Bekeken

Reputatie 2
Badge

hallo iedereen ik met een meisje van 13 jaar oud en ik zit in de 2 de  en er is een jongen 14 jaar oud zit ook  in de 2de zit bij mij in de klas en die jongen vindt mij leuk en ik hem want steeds als hij achter mij loopt zit hij aan mijn kont en zit hij er met een vinger in(vindt ik lekker) en vorige week zat hij bij mijn vagina in de les(wij kunnen goed leren dus zitten we achter aan in de klas dus kan hij zulke dingen doen) en een keer had een docent hem betrapt en kreeg hij een groene brief(een brief dat je krijgt als je straf hebt) en ik moest dus zeggen woorom hij dat heeft gedaan ik zij niks en nu wil de docent dat ik het als nog ga vertellen woorom hij dat deed maar als ik vertel dat hij op mij is dan weet de hele klas het en daar zitten we niet op te wachten dus mijn vraag is wat moet ik zeggen


6 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Het is erg onhandig om dit tussen anderen tijdens de les te doen, beter beken je gewoon bij alleen de docent en niet tijdens de les. Verder zou ik het niet meer op school doen maar op een rustige plek en doe alleen wat goed voelt. Laat hem niks opdringen. 

Reputatie 5
Badge +2

Inderdaad ik zou het lekker thuis doen!

Eens met @Dje 

Reputatie 5
Badge +3

Heyyy

Als ik jouw was zou ik tegen die docent zeggen dat je het anoniem wilt en hij het niet mag door vertellen en gwn eerlijk zijn 

xxx

Reputatie 2
Badge

Het is erg onhandig om dit tussen anderen tijdens de les te doen, beter beken je gewoon bij alleen de docent en niet tijdens de les. Verder zou ik het niet meer op school doen maar op een rustige plek en doe alleen wat goed voelt. Laat hem niks opdringen. 

hij begint ik wil dit eigelijk ook niet tijdens de les maar hij doet het ik wil het eigelijk na school tijd maar dan wil hij niet dus doet hij het maar op school ik ben er mee oneens

Reputatie 5
Badge +3

als jij het er niet mee eens bent moet je duidelijk je grenzen aangeven en zeggen dat je het nu niet wilt. Hij heeft zich dan maar aan te passen aan jou. Als je nu je grenzen niet aan geeft doe je het straks al helemaal niet meer

Reputatie 2
Badge

als jij het er niet mee eens bent moet je duidelijk je grenzen aangeven en zeggen dat je het nu niet wilt. Hij heeft zich dan maar aan te passen aan jou. Als je nu je grenzen niet aan geeft doe je het straks al helemaal niet meer

weet ik maar als ik het zeg tegen hem dat ik het niet wil gaat hij het vertellen aan mijn coach en aan de klas dat ik me snij (doe ik al een jaar) durf het tegen niemand te zeggen dat ik me snij dus ik laat het maar toe dat hij aan mij zit tijdens de les

Reageer