Skip to main content
Vraag

jongen 14 wat vinden jullie van mij VOOR DE MEIDEN

• May 31, 2026
  • 12 reacties
  • 393 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi ik heb een paar vragen voor jullie die over mij gaan, alvast dankjewel voor het antworden.

Ik ben een  jongen van 14, donkerbruin/zwart haar, mijn lul is 6cm slap en 11cm stijf, heb bruine ogen ben 175cm lang. Mijn crush ziet er zo uit; ( ik heb geen crush maar bedoel droom vriendin) 14 jaar, Turks, bruin of zwart wavy of stijl haar, aardig, goed persoonlijkheid, rond de 166cm lang, mooie tieten ( rond de 75b cup maar mag ook groter of kleiner) en een middel grote kont. 

vragen over mij

1 Hoe vind je dat ik er uit zie?

2 wat vind je van mn lengte?

3 rate me 1-10 

4 wat vind je van mijn lul slap/stijf?

5 ben ik je type? 

Deze  vraag is verwijderd door de Kindertelefoon i.v.m forumregel 6 

vragen over jou

1 hoe zie je er uit?(haar kleur, lengte, leeftijd, cup maat, enz)

2 wat is jou type?

3 zou je sex met je crush willen hebben?

Dankje voor het invullen van de vragenlijst. Tips voor de volgende keer zijn welkom doeiiiii.

12 reacties

35 Bomen
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • May 31, 2026

Tellen femboys ook als meisjes ?

Yusa
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • May 31, 2026

vragen over mij

1 Hoe vind je dat ik er uit zie? Ik ken je niet echt dus daar kan ik niets over zeggen. 

2 wat vind je van mn lengte? Prima toch

3 rate me 1-10  ​​​​doe ik niet aan mee. Iedereen is gwn gelijk en goed. 

4 wat vind je van mijn lul slap/stijf?  Boeiend. Daar vind ik helemaal niks van. 

5 ben ik je type? Kan ik niet zeggen zonder je te kennen. Want over innerlijk zei je niks. 

vragen over jou

1 hoe zie je er uit?(haar kleur, lengte, leeftijd, cup maat, enz)  Normaal. Donkerblond, 1,61. Ik heb nu een groeispurt dus ben straks veel langer 

2 wat is jou type? ​​​​Iemand die aardig is. En lief. Die penislengtes doen mij helemaal niks. 

3 zou je sex met je crush willen hebben? Nee. 

Dankje voor het invullen van de vragenlijst. Tips voor de volgende keer zijn welkom doeiiiii.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • May 31, 2026

@Yusa 

mijn innerlijk is lief, zorgzaam en natuurlijk ook wel gwn boos soms maar dat is gwn als mensen hinderlijk doen

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • May 31, 2026

@35 Bomen 

Nee

Forum|alt.badge.img+2

Hoi ik heb een paar vragen voor jullie die over mij gaan, alvast dankjewel voor het antworden.

Ik ben een  jongen van 14, donkerbruin/zwart haar, mijn lul is 6cm slap en 11cm stijf, heb bruine ogen ben 175cm lang. Mijn crush ziet er zo uit; ( ik heb geen crush maar bedoel droom vriendin) 14 jaar, Turks, bruin of zwart wavy of stijl haar, aardig, goed persoonlijkheid, rond de 166cm lang, mooie tieten ( rond de 75b cup maar mag ook groter of kleiner) en een middel grote kont. 

vragen over mij

1 Hoe vind je dat ik er uit zie? primaa

2 wat vind je van mn lengte? nicee

3 rate me 1-10 8,5

4 wat vind je van mijn lul slap/stijf? finee😏

5 ben ik je type? i guess

vragen over jou

1 hoe zie je er uit?(haar kleur, lengte, leeftijd, cup maat, enz) nederlands bruin wavy lang haar donkerbruine ogen 1 m 65 cup 70F ik ben 14

2 wat is jou type? lief schattig en btj flirterig tgaat om t innerlijk :)

3 zou je sex met je crush willen hebben? heb geen crush

35 Bomen
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • May 31, 2026

@Anno519 Jammer dan ga ik maar weer

Yusa
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • June 1, 2026

@35 Bomen je mag natuurlijk invullen wat je wilt. Ik heb niet eens gekeken naar het stuk dat het "voor meiden" is. 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • June 1, 2026

@Justateenager22  thnx voor het invullen

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • June 2, 2026

Ik ben een  jongen van 14, donkerbruin/zwart haar, mijn lul is 6cm slap en 11cm stijf, heb bruine ogen ben 175cm lang. Mijn crush ziet er zo uit; ( ik heb geen crush maar bedoel droom vriendin) 14 jaar, Turks, bruin of zwart wavy of stijl haar, aardig, goed persoonlijkheid, rond de 166cm lang, mooie tieten ( rond de 75b cup maar mag ook groter of kleiner) en een middel grote kont. 

vragen over mij

1 Hoe vind je dat ik er uit zie? Prima 

2 wat vind je van mn lengte? Mooi 

3 rate me 1-10  8

4 wat vind je van mijn lul slap/stijf? Prima 

5 ben ik je type?  Sorry niet écht 

vragen over jou

1 hoe zie je er uit?(haar kleur, lengte, leeftijd, cup maat, enz)     ik ben 180 sportief lichaam Mooi lang bruin haar tot onder borsten  mooi stevig billen mooi ronde stevig borsten en niet hangend cup DD 

2 wat is jou type? Sportief Lief zorg zaam langer als Mijn liefst twee meter dat is mij vriendje 🥰

3 zou je sex met je crush willen hebben?het nu mijn vriendje gelukkig al een tijdje  daar heb ik geweldig sex mee 

Ben ik kwa omschrijving je  type 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • June 3, 2026

@Merel12345  thnx voor invullen 

anoniempie0606
Forum|alt.badge.img+1

vragen over mij

1 Hoe vind je dat ik er uit zie? Geen idee sorry ik zie niet echt een plaatje van je in mijn hoofd

2 wat vind je van mn lengte? Ehm… Volgens mij ben je best groot voor je leeftijd

3 rate me 1-10 Wat ​​​​​@Yusa zei

4 wat vind je van mijn lul slap/stijf? Geen mening

5 ben ik je type? Waarschijnlijk niet

6 Deze  vraag is verwijderd door de Kindertelefoon i.v.m forumregel 6 

vragen over jou

1 hoe zie je er uit?(haar kleur, lengte, leeftijd, cup maat, enz) Heel donkerbruin haar, 1 m 57, 13

2 wat is jou type? Ik val op bijna iedereen, ben bi

3 zou je sex met je crush willen hebben? Ik denk het wel

Doeidoei

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • June 4, 2026

@anoniempie0606  thnx voor invullen