Vraag

jongen 13 jaar zin in sex

  • 11 March 2024
  • 2 reacties
  • 157 Bekeken

Hoi

 

Ik ben een jongen 13 jaar hetero val alleen op meisjes en heb geen vriendin maar wel zin in sex iemand tips hoe ik sex kan hebben en hoe ik het moet doen en hoe een meisje wil die het ook wil hoe moet ik weten of ze ook interesse heeft ?

Ik ben nog maagd


2 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hi @Wesley055. Het is heel normaal dat je zin heb in seks op jouw leeftijd maar ik denk dat je het best nog even geduld kan hebben. Zo maar een meisje vragen om seks is geen goed idee want de meesten zitten daar niet op te wachten. Jouw tijd komt nog wel. Info over hoe je seks moet hebben kan je in de link hieronder wel lezen. Groetjess

https://sense.info/nl/seks/de-eerste-keer

Reputatie 1
Badge

13 is vrij jong voor sex. Ik zou eerst voor je zelf uitzoeken wat je fijn vind en waar je je goed bij voelt. De eerste keer is altijd veel fijner als het met iemand is waar je een band mee hebt, stel je vriendin als je die later krijgt. Het is heel normaal om op 13 jarige leeftijd seksuele gevoelens te hebben, maar dat betekend niet dat je ook echt meteen sex moet hebben. 

Als je denkt dat je hier wel al klaar voor bent raad ik je aan om dit dat inderdaad met iemand te doen waar je je goed bij voelt! 

Reageer