Vraag

Jezelf pijpen?

  • 14 April 2024
  • 17 reacties
  • 628 Bekeken

Badge

hoe moet je je zelf pijpen, mij lijkt het wel lekker.


17 reacties

Badge

dan moet je heel lenig zijn ik ben dat niet dus ik pijp altijd een vriend😉

Reputatie 4
Badge +3

Je zelf pijpen is best lastig, niet veel die dat kunnen volgens mij. Je moet al lenig zijn in de rug en volgens mijn ook wel een grote piemel hebben. 

Reputatie 7
Badge +17

Daar moet je lenig voor zijn en een grote pik hebben. Ben en heb je dat niet dan heb je helaas pech gehad.

Reputatie 5
Badge +4

Ik kan mezelf pijpen je moet idd lenig zijn

Reputatie 5
Badge +4

Oh ja ik zit op turnen daarom ben ik lenig

Reputatie 4
Badge +3

Ik kan mezelf pijpen je moet idd lenig zijn

Tof dat jij het kunt, lukt mij zelf ook haha.

Reputatie 5
Badge +4

onnodige quote verwijderd 


Ja lekker hè, hoever kom jij?

Reputatie 7
Badge +11

Ik kan alleen de bovenkant van m'n lul likken

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Th0mbl0x ,

 

ik doe gwn zittend op m'n bureaustoel en dan mijn hoofd naar beneden, ik kan m'n rug nogal makkelijk buigen, weet ook niet waarom en als er iemand ineens binnenkomt hoef ik alleen maar weer rechtop te gaan zitten

als ik zeker weet dat ik alleen ben dan doe ik wel eens liggend en dan benen over mijn hoofd

 

zittend hoef ik me ook niet helemaal uit te kleden, gwn piemel uit mijn joggingbroek en t-shirt beetje omhoog. 

 

sommige vrienden zijn echt veel stijver...in hun rug bedoel ik dan 😂

 

ik merk wel dat als ik het een tijdje niet doe dat het moeikijker gaat, dus ik doe wel strek oefeningen om soepel te blijven, gwn zo rechtop staan en voorover buigen met je handen plat op de grond , zittend voorover buigen en dan met je handen onder je voeten of benen over je hoofd en zulke oefeningen en ik doe ook zittend zo draaien met je bovenlichaam zo ver mogelijk naar links en recht, dan krijg je van die mooie zijbuikspieren

Ik kan zo tot de helft- 3 kwart en vroeger kom ik 'm er helemaal in doen, dus je moet het wel bijhouden, anders lukt het niet meer. Dat dus, maar ik vind het eigenlijk lekkerder als mijn vriendje me pijpt en dan kan ik ook gwn ademhalen, beter dan dat ik dubbelgevouwen ben

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer

 

post aangepast door De Kindertelefoon - regel 6

 

Reputatie 4
Badge +3

@Rick123 
Krijg mijn eikel in mijn mond en jij?

Reputatie 5
Badge +4

@Mathijs12 

als  ik eerst wat rek en strekoefeningen doe krijg ik tot m’n ballen in m’n mond

Reputatie 5
Badge +4

@Th0mbl0x ben je een beetje lenig? Dan moet het je lukken

Reputatie 4
Badge +3

@Rick123 

wauw doe je goed 👌🏼

Badge

Nee ik ben totaal niet lenig maar denk je als je elke dag een beetje oefent dat je je zelf dannkan pijpen

Reputatie 5
Badge +4

Nee ik ben totaal niet lenig maar denk je als je elke dag een beetje oefent dat je je zelf dannkan pijpen

@Th0mbl0x 👍laat het maar weten 

Badge

ja dat is goed maar leg echt helemaal uit hoe jullie je zelf kunnen pijpen met die instructies kan ik het dan misschien ook hopelijk wel.

Reputatie 5
Badge +4

ja dat is goed maar leg echt helemaal uit hoe jullie je zelf kunnen pijpen met die instructies kan ik het dan misschien ook hopelijk wel.

@Th0mbl0x he ik doe dus altijd als ik mezelf wil pijpen een beetje rek en strekoefeningen.  Ik ga dan op m’n rug op bed liggen en gooi dan m’n benen omhoog naar mn gezicht ik heb dus eigenlijk m’n knieën net achter mn gezicht . M’n armen heb ik dan al tussen mn benen en met mn handen pak ik mn billen/onderrug vast dan kan ik mn rug nog krommer maken en zo kan ik mn piemel (stijf) dan wel helemaal in m’n mond doen. Het is echt een genot om jezelf te kunnen pijpen 

Reageer