Vraag

jezelf pijpen

  • 19 June 2023
  • 7 reacties
  • 993 Bekeken

Badge +1

ik heb een paar keer geprobeerd om mezelf te pijpen maar ik kom steeds net niet bij mijn lul, ik ben heel erg nieuwsgierig hoe dat smaakt. ik heb een keer mijn eigen sperma geproefd en dat was niet zo lekker maar als je het vaker doet smaak het misschien beter.

is er iemand die zichzelf pijpt?

heeft er iemand tips?


7 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Ik weet niet hoe je het geprobeerd hebt, maar simpelweg voorover buigen is voor de meeste jongens niet haalbaar. Het is mij wel gelukt door op mijn rug te gaan liggen en mijn benen recht omhoog te houden en dan proberen je piemel in je mond te krijgen. Eventueel kan je het doen tegen een muur aan en dan laat je je voeten tegen de muur rusten. Anders kan je ook nog proberen je benen in rugligging helemaal over je hoofd te laten zakken, maar je moet er wel lenig voor zijn. Sowieso geld, oefening baart kunst.

succes

Reputatie 7
Badge +5

Het voelt apart en raar tegelijk maar wel heel lekker

Reputatie 1
Badge +1

Ja ik probeer da ook wel s maar kan alleen het puntje in mn mond krijgen en kom dan ook klaar in mn mond

Badge +1

Ik weet niet hoe je het geprobeerd hebt, maar simpelweg voorover buigen is voor de meeste jongens niet haalbaar. Het is mij wel gelukt door op mijn rug te gaan liggen en mijn benen recht omhoog te houden en dan proberen je piemel in je mond te krijgen. Eventueel kan je het doen tegen een muur aan en dan laat je je voeten tegen de muur rusten. Anders kan je ook nog proberen je benen in rugligging helemaal over je hoofd te laten zakken, maar je moet er wel lenig voor zijn. Sowieso geld, oefening baart kunst.

succes

ik had geprobeerd om op mijn rug te liggen en mijn benen zo ver mogelijk naar achteren te doen. dat lukt niet maar zoals je zegt, oefening baart kunst dus als ik het vaker doe lukt het misschien.

kom je dan ook klaar in je mond? is dat lekker?

Reputatie 3
Badge +2

Ik kom alleen klaar door er bij te trekken en af en toe het topje in mijn mond te stoppen. Ik heb niet zovaak geoefend zodat ik ‘m verder of langer in mijn mond kan houden. Maar als ik dan klaarkwam probeerde ik idd wel in mijn mond te spuiten. Ik vind dat wel lekker ja, maar ik heb sowieso ook al wel 3 andere jongens gepijpt en in mijn mond laten spuiten dus ben niet vies van sperma ;)

Reputatie 1
Badge +1

Ja k ook dan trek ik en net voor dat ik klaarkom doe ik gwn mn puntje van mn lul in mn mond en spuit ik erin mn sperma voelt wel warm aan

Reputatie 5
Badge +4

Ja k ook dan trek ik en net voor dat ik klaarkom doe ik gwn mn puntje van mn lul in mn mond en spuit ik erin mn sperma voelt wel warm aan

Dat komt doordat je zaad wordt bewaard op 35 graden in je ballen.

 

Reageer