Ik heb eigenlijk nooit last van een ochtend erectie en ik slaap het hele jaar door in m’n blootje
Heel eerlijk, is het eigenlijk helemaal niet normaal om na het zeggen, wat al een beetje awkward is vervolgens met een stijve piemel te lopen…
Sommige dingen moet je niet eens willen zeggen of doen.
-onnodige quote verwijderd-
Mijn stiefpa is een nudist en echt vrij en open in alles. Hij doet het met mijn moeder zelfs in de tuin vorige week. Ik moest er wel aan wennen want ik ken hem pas 3 maandjes. Bloot lopen is normaal voor hem ben met hem ook 2 keer naar een sauna geweest.. blote vrouwen en meiden spotten
Ik heb eigenlijk nooit last van een ochtend erectie en ik slaap het hele jaar door in m’n blootje
Mischien merk je het niet en is het bij jouw de stijve penis al slap geworden bij het wakker worden. Het gebeurd al tijdens je slaapt bij alle mannen zegt mijn stiefpa.
-onnodige quote verwijderd-
Dat kan maar ik slaap al zolang bloot dat ik het ook weinig krijg ook als ik opsta heb ik mooi een stijve
Heel eerlijk.. ik vind het een beetje gek dat je dan vervolgens met de andere 3 met een stijve penis te gaan lopen?
Heel eerlijk.. ik vind het een beetje gek dat je dan vervolgens met de andere 3 met een stijve penis te gaan lopen?
Is toch iets natuurlijk boners ? Je kunt penis lengte vergelijken en de ballen in jouw zak met elkaar. Is toch niet raar of vies...
@Alphaboy als niemand van jullie daar een probleem mee heeft is dat niet raar nee
Hoi @Alphaboy ,
ik heb ook best vaak een ochtend erectie en ik schaam me helemaal niet voor mijn lichaam en bloot zijn, maar om er nu mee rond te gaan lopen en aan iedereen te showen, dat doe ik nu ook weer niet.
Mijn vriendje en een paar van mijn broers of een vriend die blijft logeren mag dat best wel zien, want die hebben het zelf ook wel eens, maar voor de rest houd ik het wel 'privé’.
Als ik een stijve op het naaktstrand krijg ga ik meestal ff op mijn buik liggen of iets verder het water in.
Dat heeft niks met schamen te maken, maar meer met 'fatsoen', nou ja, dat klinkt ook weer wat overdreven, maar ik weet ff niet welk woord ik er beter voor kan gebruiken, maar hopelijk snappen jullie wat ik bedoel.
Ik sta wel af en toe met een stijve met mijn broers of vriendje / vrienden onder de douche en zij hebben of krijgen dan ook wel eens een stijve, maar dat vind ik anders, omdat we allemaal pubers/jong zijn, maar niks mis mee als jij/jullie het doen zoals jullie het doen, zolang niemand er een probleem mee heeft zoals @tim16 zegt
Gr. MickeyMouse
@MickeyMouse
Hoi @Alphaboy,
ik heb een reactie gepost, maar die moet eerst nog even gecheckt worden, maar daarna komt ie hierboven te staan.
Dat zal wel pas eind van de middag pas gebeuren, gok ik, want vaak heeft KT dan pas tijd om te checken als het wat rustiger is op de chat/telefoon…
Gr. MickeyMouse
@MickeyMouse
Is maar hoe je opgevoed ben thuis. Ik ben net zo nude of naturist als @Alphaboy
En ik ben ook graag een shower in het openbaar pronk graag met mijn best grote kroonjuwelen . Penis 13 slap 20 cm stijf.
Op de voetbalclub in de kleedkamer sta ik vaak als langste naakt...eerst lang douchen. Grote kans dat de ophaal vaders met de auto de kleedkamer dan binnen liepen. De meesten zijn natuurlijk klaar met omkleden ..dan sta ik nog in mijn blote kont. Hoor sommige vaders dan zachtjes fluisteren..wat heeft die jongen die in dat hoekje staat een lange piemel zeg niet normaal . Dan voel ik me geil worden en trots op mijn banaan. Werd ook aangesproken met grote pik als bijnaam.
Op school had ik vroege gym les en ik had last van een ochtenderectie. Ik treuzelde daar iedereen weg was . Ik moest mijn boxer uit doen en wisselen voor een sportbroekje . Op dat moment kwam de gymleraar effe checken waar ik was. Hij zag mij dus met een Odol ontzettend dikke ochtend lul. Ik bleef gewoon staan en draaide me niet om waarom zou ik? We zijn beide van het mannelijke geslacht. Met een zei die heel vervelende situatie nu..maar een erectie gaat ook weer vanzelf weg. Ik weet wat er aan de hand is.. en als ik dat mag zeggen je bent behoorlijk groot geschapen . Wil je niet dat andere jongens lacherig gaan doen.. steek zeker ver naar voren in het sportbroekje. We begrijpen elkaar .
Ik heb dit ook wel. Een keer was ik ook kamperen met alleen mijn stiefvader en mijn twee stiefbroers en wij slapen ook allemaal naakt. en dan in de ochtend zie je elkaar penis wel, ik vind dit niet zo erg want mijn stiefvader en oudste stiefbroer zijn best groot geschapen.
Maar ik heb ze al wel vaker naakt gezien en ook met een stijve, is toch gewoon normaal.