Vraag

je hebt geen leven als je op het forum bent voor serieuze dingen

  • 27 July 2020
  • 7 reacties
  • 259 Bekeken

Badge

Bericht verwijderd door De Kindertelefoon.


7 reacties

Je bent hier voor een lachertje.. nou ik snap zelf dus nooit hoe je hier het echt leuk kan hebben en het is er niet echt voor bedoeld…

 

Zo lezen weet je niet wat een depressje is, weet je niet hoe het voelt, en zou het je niks boeien als jij of iemand anders die je kent het hebt. Beetje onvriendelijk maarja het is wel grappig toch? Dat iemand het leven niet ziet zitten en uit angst naar het forum gaat in de hoop op hulp. Ja daf is best wel lachwekkend natuutlijk, bijna geniaal…

 

In iedergeval, als je t forum niet nodig heb, blijf er dan vanaf en ga weer door met je leven

Oke wacht ff, moet FF verwerkt worden hoor…

Ja klaar.

Wij hebben geen leven? Jij lacht met mensen die zichzelf van het leven willen ontnemen? Je lacht met mensen die een depressie hebben? Vgm ben jij degene zonder leven. Je leven is namelijk ZO saai dat je ipv van Fun maken met je vrienden hier mensen komt uitlachen. Vgm heb je gwn niemand om mee te appen en ga je hier een beetje dom doen omdat je niks beters te doen hebt.

Heb vooral nog veel plezier in je enorm leuk leven!

Doei

Ach, laat hem lekker brabbelen. Gewoon geen aandacht hier aan geven :)

Wij hier op het forum hebben dus geen leven.  Dus jij gaat stuk als iemand van plan is om zelfmoord te plegen .jij gaat dus stuk omdat sommige een oprechte serieuze vraag hebben over iets en hier hulp voor willen hebben. Jij lacht om mensen hier met een depressie.  

Ik denk niet dat wij degene zijn die geen leven hebben,als jij hierover de tijd en moeite neemt om hierover een topic te maken , dan zijn wij niet degene die geen leven hebben. Ga lekker iets nuttigs dien met je leven en ga anderen hier niet belachelijk maken, en als je hier toch bent voor je eigen pleziertje , raad ik je aan om dan gewoon niks te posten als het toch alleen maar onzinnige dingen zijn.

 

ik heb jouw naam al eerder voorbij zien komen op een manier die tegen de forum regels zijn, en trouwens als je een keer een reactie typt,  doe iedereen een plezier,  als het zo'n onzin reactie is, doe het dan niet, want dan ben jij toch echt degene die geen leven heeft.

Ik weet dat ik hier niet op moet reageren.

 

Groetjes Gebruiker c 

Reputatie 3
Badge +2

Quote verwijderd door De Kindertelefoon.

Op dit forum zitten mensen met drepressies. Mensen die kapot zijn gemaakt door anderen en die door de liefde en aandacht hier zichzelf weer in elkaar durven te zetten. Depressies zijn niet om te laggen. En zo is het forum zeker niet bedoeld. Wij zijn er voor alle mensen die moeilijkheden hebben. Voor advies en hulp. Als jij daar niet tegen kan ga dan weg van dit forum. Of vertel nou eens je echte probleem. Wij hier op het forum zijn er voor elkaar. Dat kun je wel zien aan de reacties. We willen er best voorjou zijn met je probleem maar als je het nu verpest wie wil dan later jou probleem nog helpen oplossen?

Reputatie 1
Badge +2

Waarom maak je dan een forum?

Hallo diedbydaylightfan :)

Waarom zit jij dan uberhaupt op dit forum? Om mensen af te zeiken als ze hier op dit forum te zitten?

-TheMightySlayer <3

Reageer