Skip to main content

Hoi allemaal! Ik ben 13 en ik heet Lola (niet mijn echte naam) .

ik heb nu 1 keer gevingerd, en er kwam bloed uit mijn vagina, hoort dit? Kan je vingeren als je nog nooit ongesteld bent geworden? En hoe vinger je het best?

heeft iemand tips? Xxxx Lola!

Ik heb even mijn internet research gedaan en volgens internet kan het zijn dat je letterlijk te hard heb gevingerd, of dat je bijvoorbeeld met je nagel de binnenkant een beetje gekrapt hebt. als laatste optie heb je een gevoelige binnenkant die makkelijk open gaat, maar dat is onwaarschijnlijk omdat internet altijd overdrijft.

Zorg ervoor dat je het niet te ruig doet want het is een zacht stuk huid wat makkelijk kapot gaat. Zorg er ook voor dat je geen scherpe nagels hebt want anders kan je je zelf snijden of steken etc.

En ja je kan vingeren zonder ongesteld te zijn geweest, want de binnenkant van een vagina is gewoon een tunnel die eigenlijk altijd al bestond en altijd open is.

@Cas

Wat goed dat je meedenkt! De informatie die je geeft, kunnen we niet vinden op internet. Zou je de link of de bron kunnen vermelden, zodat iedereen ook zelf kan lezen waar jij naar verwijst?

Dankjewel alvast en groeten,

Anne - De Kindertelefoon

Bron: https://www.thuisarts.nl/bloed-uit-vagina/ik-verlies-bloed-uit-mijn-vagina-na-seks

Een kwetsbare baarmoeder zoals ik zei. Ook wel ‘’ectropion’’ genoemd. Waarschijnlijk heb je dit niet maar ja zou een hele verre optie kunnen zijn.

En een wondje spreekt natuurlijk voor zich, misschien heb je het te hard gedaan, of jezelf per ongeluk geprikt met je nagel ofzo.

Hey ik ben een meisje van 13, ik heb nog nie mijn regels en heb hele kleine schaamlippen, alleen als ik vinger komen ze euit. Als je heel hard wil vingeren moet je goe nat zijn vanonder. Desnoods met olie of glijmiddel je vagina bevochtigen. Ik gebruik mijn spuug want ik word wel heel nat altijd. 

Reageer