Skip to main content

Hallo. Ik ben een jongen en ben 14 jaar en ik heb een vriend en wij hebben allebei een relatie hij heeft met een meisje en ik heb met de zus van het meisje maar we zijn echt goede vrienden hij blijft dus weleens slapen bij mij en zo en Uhm we waren een x dronken en hij liet ze lul zien ik vond dat niet zo boeien dus liet ik dat ook ziek maar we hadden toen wat meer gedronken en toen opeens begonnen we een beetje aan elkaar te zitten en zaten we een serie te kijken maar we zijn allebei hetero op een gegeven moment ging mijn hand naar zijn onderbroek toe en heb ik hem afgetrokken en gepijpt etc en hij ook t zelfde bij mij en hadden we seks daarna aleen toen we de volgende ochtend wakker werden keken we elkaar heel vreemd aan we zijn nogsteeds goede vrienden het is nu al 3 x voorgekomen dat wij seks hebben gehad en ik weet nu niet echt of het raar is om met je beste vriend sex te hebben als je allebei een relatie hebt met een meisje iemand help mij ik weet t niet 

Gebeurd is gebeurd maar ik zou er geen gewoonte van maken. Jullie hebben allebei een relatie dus dan kan je dat sws niet maken vind ik, maar het kan jullie vriendschap ook verkloten.

Beter niet meer doen dus.


Hoe oud zijn jullie


@aannoonnyymmppjjee TS is 14. Maar leeftijd doet er niet echt toe vind ik. Dit soort dingen moet je niet doen met je beste vriend. Zeker niet als je al een relatie hebt. Ik vind dat gwn vreemdgaan.


@tim16 

Ik vroeg het omdat hij zo veel had gedronken dat hij als volgens hem hetero seks heeft gehad met zn vriend


Reageer