Skip to main content

Hoi, Ik ben een maand geleden 14 geworden en heb al 7 maanden een vriendje. Mijn vriendje is 3 maanden ouder, ook nog 14. We hebben al gezoend en elkaar afgetrokken/gevingerd. We willen beiden eigenlijk gaan beffen/pijpen maar ik weet niet of dit normaal is voor mijn leeftijd? Ik wil het graag doen maar ik ben bang dat ik veelste vroeg ben op mijn leeftijd. Kan iemand me helpen??

Hoi @Anoniemmm5747 

14 jaar is inderdaad best jong voor beffen/pijpen.

Het is niet perse erg om het nu al te doen maar doe het in ieder geval wel veilig zodat je geen risico’s op soas oploopt en zo.

Groetjes ItzJustin


(Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

 

Hooi,

 

maar als je het gwn doet uit liefde voor elkaar is het toch niet super raar ofzo? En een soa kan je toch alleen door iemand anders krijgen want we zijn beiden nog nooit met iemand anders geweest in een relatie


(Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

 

Hooi,

 

maar als je het gwn doet uit liefde voor elkaar is het toch niet super raar ofzo? En een soa kan je toch alleen door iemand anders krijgen want we zijn beiden nog nooit met iemand anders geweest in een relatie

Dan kan het als het goed is geen kwaad en kan je gewoon zo veel en lekker oraal seks hebben als je wil maar misschien heeft hij koortslip ofz dan moet je dat niet doen 


ds echt heel raar om uberhaupt al elkaar vingeren en aftrekken op 14 jaar


Https://sense.info/

Ik zou even hier op kijken voor goede betrouwbare informatie. 

Groetjes mij @Anoniemxv 


Reageer