Skip to main content
Vraag

is nog geen sex 16de raar

• January 4, 2025
  • 8 reacties
  • 294 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

is het raar dat ik als 16 jarige nog geen (en ook geen behoefte) sex heb, want ik zie hier op dit forum en hoor van vrienden dat hun al sex heb gehad, dus ik vraag me af of dit raar is.

8 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • January 4, 2025

Hoi , ik ben 15 en heb ook nog geen seks gehad . ( Maar het mag stilaan wel komen , wel met de juiste persoon dan ! ) . Hier op het forum staan wel veel fake-seksverhalen denk ik , we zijn heus niet de enige mensen die “het” nog niet gedaan hebben hoor !  

Nanoniem2011
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • January 4, 2025

Hoe oud ben jij nu? Hier ben je 16 maar in je andere topic 15 🤷🏼‍♀️

Maar er is niks gek aan geen seks met 15 of 16 denk ik. Zoals ik er nu in sta hoeft dat voor mij ook niet. Daarbij moet er voor mij liefde bij komen kijken, ik wil geen seks om de seks. Dat klinkt een beetje sneu.

LampenKap
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • January 4, 2025

Absoluut niet. Ik ken van mensen af die nu 18, 19, 20 zijn en nogsteeds geen seks hebben gehad. 

En dat is ook heel normaal hoor. Net zoals hoe er 12 jarige zijn die alles en iedereen doen zijn er 24 jarige die er simpel weg geen interesse in hebben. 

En je moet jezelf ook niet vergelijken met mensen op het forum (die ook gewoon de hele boel bij elkaar kunnen liegen of niet eens de leeftijd zijn die ze zeggen). En vrienden kunnen het ook groter maken dan het is, puur omdat je vaak veel reacties krijgt als je het benoemt. 

In het kort: het is niet raar

• January 4, 2025

Nee hoor, ik was als 16-jarige er ook nooit mee bezig. Ik had wel ergens gelezen dat uit onderzoek blijft dat maar helft van de 18-jarigen ooit seks heeft gehad, dus het is zeker niet raar

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • January 6, 2025

@fien5000 

thx

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • January 6, 2025

Hoe oud ben jij nu? Hier ben je 16 maar in je andere topic 15 🤷🏼‍♀️

thx ik ben 16, want in die andere was ik nog niet jarig geweest