Vraag

is mijn vriendin naast mij verkracht??????

  • 23 March 2022
  • 3 reacties
  • 1518 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallo allemaal 

Om te beginnen dit verhaal gaat niet over mij maar over mijn beste vriendin ik ga hier geen namen noemen want ze durft het alleen aan mij te vertellen dus dit vond ik een goed moment voor het Forum ik zet al 2 dagen achter elkaar dingen erop maar dit verhaal is pas 1 maand geleden gebeurd dus… 

toen we op school kamp gingen (niet groep 8 kamp) was ik samen met mijn beste vriendin mijn andere klas genoten en 3 leraren 2 vrouwen 1 man wij vonden die man altijd zo eng en nu weet ik waarom niet alleen omdat hij naar meiden hun kont keek maar ook omdat we die dag in een tent gingen slapen (ik en me vriendin) en hij ineens in onze tent kwam en mijn vriendin daar weghaalden ik was zo erg geschrokken en dee alsof ik sliep toen mijn vriendin al meer dan 20 minuten weg was begon ik me wel heel erg zorgen te maken toen ik me iets herinnerde tijden de lunch schonk de meester voor iedereen behalve mijn vriendin en de juffen drinken in tenminste waarschijnlijk had de meester iets van een slaap drankje erin gedaan ofz ik d8 eerst dat het misschien medicijnen voor haar maar zoiets had ze me dan nog nooit verteld en wij vertellen altijd ALLES aan elkaar  rond een uur of 6:30 lag mijn vriendin weer naast me maar toen we samen wakker werden was haar maandverband niet meer in haar onderbroek en ze had last van haar vulva we hebben het tegen de docent (vrouw) gezegd maar die gelooft ons niet iemand tips?

 


3 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Hoi,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

 

Groetjes, Britta van de Kindertelefoon

Badge

Wat erg voor je, hopelijk komt alles goed ik raad je aan om psychische hulp in the schakelen ook zall ik aangifte doen bij de Politie.

Reputatie 5
Badge +2

Vlag alsjeblieft naar of het echt zo is dat ze verkracht is als je tenminste nog niet weet of dat zo is en wel inderdaad politie Ik zou het nooit aangifte gedaan van verkracht zien maar dat is echt mijn slechtste keuze ooit geweest Ik deed dat omdat ik die persoon plannen en zit bij mij in de klas zat en ik ben ook geen reactie maar ik zou het echt zeg maar je komt er heel even niet meer vanaf en als die mensen tegenkomt dat ik heb op school dan geeft het echt een kutgevoel dat maakt hij gewoon bang en als hun excuus aanbieden mijn spijt van hebben kan ze dat denk ik makkelijker accepteren

Reageer