Skip to main content
Vraag

Is mijn vader homo?

  • 16 July 2024
  • 2 reacties
  • 230 Bekeken

Hey iedereen,

 

Ik zit met een probleem sinds een tijdje ben ik erachter gekomen dat mijn vader op een soort sekssite zit voor homo mannen hij spreekt ook met ze af om nou ja je weet wel wat te doen.hij is gewoon nog getrouwd met mijn moeder en ik begin nu te merken dat hij ook tegen mijn moeder geheimzinnig begint te doen moet ik er iets van zeggen en wat zouden jullie doen 

2 reacties

Badge

Licht eraan, als je veel kan bespreken met je vader en als jullie vaak open tegen elkaar zijn kun je hem aanpreken en voor duidelijkheid vragen. Maar zoniet zou ik met je moeder gaan praten. Succes!

Reputatie 7
Badge +19

Hoi, dat is voor jou best ingewikkeld denk ik. Want je wilt natuurlijk ook niet "kiezen" tussen je ouders en je weet niet wat je hier mee moet. Misschien is het voor jou goed om hier met de Kindertelefoon over te bellen. Eens een goed gesprek er over hebben en advies vragen over hoe je hier het beste mee om kunt gaan. Blijf niet zitten met je onzekerheid hier over, die is trouwens heel logisch en volledig te begrijpen hoor. Praat hier eens over met een volwassene die jou echt kan helpen. Je kunt boven aan deze pagina zien hoe je kunt bellen of chatten met de Kindertelefoon. Je staat niet alleen! Veel sterkte! 

Groetjes liefs Tartan X 

Reageer