Vraag

Is mijn vader een pedo

  • 31 December 2023
  • 3 reacties
  • 682 Bekeken

Mijn vader date mijn moeder toen hij 20 was, en mijn mama 15 was. Hierdoor is het gevoel nog groter dat hij een pedo kan zijn. Ik denk dat hij mij wil verplaatsen als mijn mama vroeger, dat ik zijn nieuwe vriendin word. Hij 'smirkt' altijd, ik weet niet wat het in het Nederlands is maar hij doet het echt 24/7 naar mij wanneer we praten. Ik oversexualizeer ook alles, mezelf, wat hij doet, wat hij tegen iemand doet. 

 

Ik wil nog niet eens bij deze gast blijven. Maar ik moet. Ik ben godverdomme verplicht. En NIEMAND boeit het dat ik me hier 24/7 onveilig voel. 


3 reacties

Reputatie 3
Badge

mijn ooms en vader doen dit ook altijd meestal kijken ze gwn naar je omdat ze trots op je zijn of gwn blij maar als het echt zo’n enge grijns is dan zou ik hem gwn raar aankijken en weg lopen of je zegt van waarom kijk je zo eng. ik zou gewoon duidelijk maken dat je het raar vind.

Reputatie 3
Badge +2

Das kut jah

 

En wa probeert hij te doen met jou?

 

Hoe oud ben je trouwens gwn benieuwd sry

Reputatie 4
Badge +1

Als je moeder toestemming heeft gegeven is hij niet per se een pedo. Ik zou niet te veel aannames maken, hij kan die gezichtsuitdrukkingen ook anders bedoelen. En je anders zeg je er gewoon wat van.

Reageer